مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم خبر داد:

فعالیت ۱۸۱ کتابخانه در کانون‌های مساجد استان قم

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم با اشاره به ثبت ۵۱۱ کانون فرهنگی هنری در استان از فعالیت ۱۸۱ کتابخانه باز و مخزن‌دار در سطح کانون‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام محمدرضا حیدری در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته کتاب در کانون‌های مساجد استان از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان قم خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب «طرح اندیشه اسلام در قرآن» بخش نبوت برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم افزود: علاقه‌مندان از ۱۵ آبان تا پایان دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت www.bachehayemasajed.ir در این مسابقه شرکت کنند.

 حیدری با اشاره به ثبت ۵۱۱ کانون در استان قم گفت: از این تعداد ۴۳۹ کانون مربوط به برادران و ۷۲ کانون مربوط به خواهران است که برای اولین‌بار کانون‌های مستقل خواهران در قم ثبت شد.

وی افزود: در ۱۸۱ کانون فرهنگی هنری مساجد قم کتابخانه وجود دارد که شامل ۹۲ باب کتابخانه مخزن‌دار و ۸۹ باب کتابخانه باز است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم با اشاره به تقدیر از کتابداران کتابخانه‌های مساجد استان تقدیر خواهد شد گفت: کتاب‌هایی هم با موضوعات تربیتی و اعتقادی و احکام شرعی به ائمه جماعات و مربیان و مدیران کانون‌های مساجد استان اهدا می‌شود.

 حیدری همچنین از طرح بسته مطالعاتی برای ایجاد بستر مطالعه هدفمند و اثرگذار ویژه بچه‌های مسجد خبر داد و افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون‌های فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) واقع در منطقه ۱، کانون فرهنگی هنری شهید آوینی واقع در منطقه ۴ و کانون فرهنگی هنری شهید همت واقع در منطقه ۶ برای دریافت بسته مطالعاتی در خصوص خانواده معرفی شده‌اند.



انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
http://qomefarda.ir/45978
اخبار مرتبط

نظرات شما