رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش‌وپرورش استان قم:

معرفی هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی قم

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش‌وپرورش استان قم گفت: این نمایشگاه که به مناسبت هفته کتاب برپا شده، تا ۳۰ آبان‌ماه پذیرای دانش‌آموزان و عموم مردم در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) کوچه ۷ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید رسول حسینی رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش‌وپرورش استان قم از برپایی نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در شهر مقدس قم خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه استانی از تاریخ ۲۲ آبان‌ماه به همت معاونت فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم آغاز به کارکرده و تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه به‌صورت تخصصی برای کودک و نوجوان عرضه می‌شود و دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی با عناوین مختلفی از کتاب‌ها و انتشارات متعدد آشنا خواهند شد. 
رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش‌وپرورش استان قم ابراز کرد: هدف از برگزاری سالانه این نمایشگاه، آشنایی مدیران مدارس و تشکل‌های دانش‌آموزی با کتب فاخر کودک و نوجوان است که مدیران و تشکل‌ها با تهیه کتاب از این نمایشگاه، نمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان در مدارس خود برگزار و به دست دانش‌آموزان می‌رسانند.
وی گفت: نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی استان قم همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به‌صورت یکسره در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) کوچه ۷، پذیرای دانش‌آموزان، مربیان و مدیران مدارس است.
حسینی در پایان با اشاره به اینکه کتاب‌های این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود، مطرح کرد: بیش از هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف علمی، مذهبی، هنری، ورزشی، شهدایی و... به نمایش گذاشته شده که عموم مردم و همشهریان قمی نیز می‌توانند از این نمایشگاه کتاب استانی بازدید کرده و با عناوین مختلف کتاب در حوزه دانش‌آموزی آشنا شوند.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری فارس
http://qomefarda.ir/46021
اخبار مرتبط

نظرات شما