بازیگر و کارگردان تئاتر:

تولید آثار متنوع نمایشی در جذب مخاطب تأثیرگذار است

بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: جامعه به همه گونه‌های نمایشی از تئاتر آیینی و کودک و کمدی و دفاع مقدس نیاز دارد و تولید آثار متنوع باعث حضور مخاطبان بیشتری در سالن‌های نمایش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمید لاجوردی بازیگر و کارگردان تئاتر در حاشیه بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در گفتگو با خبرنگاران، بیان کرد: حضور جوانان در جشنواره بسیار عالی و امیدوارکننده است و در این عرصه باید حضور داشته باشند و این نسل نو باید وارد تئاتر شود.
وی با بیان اینکه بیست سال قبل با نمایش «آقای مجنون خانم لیلی» روی صحنه رفتیم و حالا نسل جدید هنرمندان و هنرجویان تئاتر قم این کار را روی صحنه بردند، تصریح کرد: نمایش‌هایی که جوان‌ها اجرا می‌کنند به دلیل نوآوری، انرژی و قدرتی که دارند، آثار خوبی از آب درآمده است.
این بازیگر و کارگردان تئاتر در خصوص برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم، گفت: برگزاری این جشنواره‌ها فرصتی برای باهم بودن هنرمندان را فراهم می‌کند و جریان‌سازی صورت می‌گیرد.
لاجوردی بر لزوم تولید و حضور آثار متنوع در جشنواره‌های نمایشی تأکید کرد و گفت: جامعه به همه گونه‌های نمایشی از تئاتر آیینی و کودک و کمدی و دفاع مقدس نیاز دارد و تولید آثار متنوع باعث حضور مخاطبان بیشتری در سالن‌های نمایش می‌شود.
وی همچنین لزوم تقویت جایگاه هنر و هنرمند در جامعه را مورد تأکید قرارداد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، هنرمند سرباز جنگ نرم است و تولید آثار نمایشی و جذب اقشار مختلف جامعه باعث می‌شود از توجه افراد به رسانه‌های غیررسمی و سرگرمی‌های ضدفرهنگی جلوگیری شود.
این بازیگر و کارگردان تئاتر در پایان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برگزاری جشنواره‌های تئاتر باید این باشد که هنرمندان حمایت شوند و در خصوص مسائل مادی دچار مشکل نباشند.




انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
http://qomefarda.ir/46091
اخبار مرتبط

نظرات شما