سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

قم باید در ارائه پیوست فرهنگی برای نمایشگاه‌ها الگو باشد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم، وجود پیوست فرهنگی در نمایشگاه مواد اولیه، ماشین‌آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش قم را ارزشمند دانست و گفت: در این نمایشگاه در حوزه فرهنگی کارهای ارزشمندی شده که می‌تواند الگویی برای دیگر نمایشگاه‌ها در سطح کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مواد اولیه، ماشین‌آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران_قم» در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از برگزارکنندگان این نمایشگاه که کاری درجه یک و فوق‌العاده و در شأن شهر قم انجام داده‌اند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه قم ام‌القرای جهان اسلام است و باید امور مربوط به آن نیز با نگاهی بین‌المللی دنبال شود، گفت: در نمایشگاه‌های زیادی شرکت کردم؛ اما این نمایشگاه فوق‌العاده است و از نظر فضاسازی خیلی مناسب و خوب کار انجام شده و استقبال خوبی نیز از آن شده است.
طباطبایی نژاد با تقدیر از وجود پیوست فرهنگی در این نمایشگاه گفت: خیلی ارزشمند است که این نمایشگاه پیوست فرهنگی دارد و در این راستا در ورودی و خروجی نمایشگاه، در حوزه فرهنگی کارهای ارزشمندی شده که می‌تواند الگویی برای دیگر نمایشگاه‌ها در سطح کشور شود.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به جایگاه قم و ظرافت‌های بزرگ فرهنگی آن، این شهر همیشه در این امور پیش‌قدم است و انتظاری هم غیر از این نمی‌رود.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری فارس
http://qomefarda.ir/46216
اخبار مرتبط

نظرات شما