در استانداری قم برگزار شد؛

نشست نخبگان استان با استاندار قم

جمعی از استعداد‌های برتر بنیاد نخبگان استان در نشست «اجتماعات نخبگانی و اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان» با استاندار قم بخشی اقدامات و دستاورد‌های علمی خود و همچنین درخواست‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، نشست «اجتماعات نخبگانی و اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان» با استاندار قم امروز در استانداری قم برگزار شد؛ در این جلسه تعدادی از استعداد‌های برتر بنیاد نخبگان به تشریح اقدامات و دستاورد‌های علمی خود و همچنین برخی از خواسته‌ها و نیاز‌ها از جمله فراهم‌کردن بستر بروز و ظهور استعدادها، جذب نخبگان در دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها، ارائه تسهیلات بانکی با نرخ بهره پایین و... را مطرح کردند.
رئیس بنیاد نخبگان استان قم در این از ارائه تسهیلات غیرنقدی به ۶۰۷ نخبه استان قم خبر داد و گفت: این تسهیلات شامل حمایت‌های نقدی و غیرنقدی مثل معرفی به نهاد‌ها دستگاه‌ها و شرکت‌ها امور مربوط به‌نظام وظیفه و... می‌شود.
سید سعید منتظری بر ارتباط هرچه بیشتر جامعه نخبگان با صنایع و شرکت‌ها تأکید کرد و گفت: با نیازسنجی‌های صورت‌گرفته از کارخانه‌های فعال در سطح استان، بیش از ۲۸۰ نخبه در این واحد‌ها جذب و به کار گرفته شدند.
وی جذب نخبگان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی را یکی دیگر از اهداف بنیاد نخبگان استان عنوان کرد و گفت: برخی از نخبگان قمی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی جذب نمی‌شوند و به‌ناچار به دیگر استان‌ها مهاجرت می‌کنند و باید این رویه اصلاح شود.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
http://qomefarda.ir/46219
اخبار مرتبط

نظرات شما