همایش «شکوه مقاومت» بانوان طلبه بسیجی در قم برگزار شد

همایش «شکوه مقاومت» بانوان طلبه بسیجی در جامعه الزهرا قم با حضور جمع کثیری از طلاب بسیجی برگزار و از چهار بانوی بسیجی ایثارگر و فعال در مناطق جنگی سال‌های دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »  در همایش «شکوه مقاومت» بانوان طلبه بسیجی سه شنبه در جامعه الزهرا قم که با حضور جمع کثیری از طلاب بسیجی برگزار شد از چهار بانوی بسیجی ایثارگر و فعال در مناطق جنگی سال‌های دفاع مقدس خانم‌ها میرزایی، محبی فر، داوود الموسوی، عطارزاده و خانم حسینی برگزیده جشنواره کشوری شجره طوبا با اهدای لوحی تقدیر شد.

 مسئول بسیج اساتید و طلاب و روحانیون کشور در این همایش با بیان اینکه اساساً اولین مأموریت بسیج طلاب و روحانیون دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و تفکر و اندیشه اسلامی است گفت: در دنیای امروز که در جنگ ترکیبی به سر می‌بریم خواهران طلبه بسیجی برای این رسالت باید نقش‌آفرینی کنند.

 حجت‌الاسلام محمودی شاهرودی از دیگر وظایف طلاب بسیجی را حضور جهادی در تبیین و روشنگری دانست و افزود: بسیج کارکردهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دارد و تفکر و عمل بسیجی در این موضوعات باعث پیشرفت خواهد شد.

 وی افزود: امید آفرینی، چشم‌انداز روشن برای آینده و مدیریت بحران را از دیگر وظایف بسیجیان طلاب است.

 این همایش با راهپیمایی طلاب بسیجی از جامعه الزهرا تا میدان شهید دستغیب پیگیری شد و در این مسیر طلاب با شعارهای انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست اعلام و از مردم مقاوم غزه نیز حمایت کردند و در پایان بیانیه روز بسیج نیز قرائت شد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46295
اخبار مرتبط

نظرات شما