دبیر شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم:

شورای امربه‌معروف در ۵۸ مسجد فعال قم تشکیل شد

دبیر شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم با بیان اینکه در ۵۸ مسجد فعال، شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تشکیل دادیم، مطرح کرد: ۲۶ اتحادیه نیز شورای امربه‌معروف را تشکیل داده و در سامانه ثبت شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »  به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرجی در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و امام‌جمعه قم، با اشاره به تشکیل شورای امربه‌معروف در تمام ادارات و دستگاه‌ها، اظهار کرد: درگذشته نیز در برخی از ادارات این شورا را داشتند، ولی اقدامی انجام نمی‌شد که در دوره جدید توانستیم آن‌ها را فعال کنیم.

وی با بیان اینکه در ۵۸ مسجد فعال، شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تشکیل دادیم، مطرح کرد: ۲۶ اتحادیه نیز شورای امربه‌معروف را تشکیل داده و در سامانه ثبت شده‌اند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ کافی‌شاپ بدون مجوز در قم فعالیت دارند، عنوان کرد: مقابله با این کافی‌شاپ‌ها در دستور کار اصلی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در پنج هیات مذهبی شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تشکیل دادیم، خاطرنشان کرد: همچنین این شورا را در برخی از بقاع متبرکه نیز شکل داده‌ایم.

گرجی با اشاره به اینکه در دو شهرستان جدید استان نیز در حال راه‌اندازی دفتر ستاد هستیم، تصریح کرد: همچنین در مراکز بخش‌ها نیز احکامی را صادر کرده‌ایم؛ ولی همچنان در عرصه عملیاتی اقدامی نکردیم.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که در معرفی نماینده در مراکز بخش‌ها داریم، عدم توانایی حمایت مالی از نماینده امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر با بیان اینکه بیش از ۳۰ پرونده در عرصه حمایت از آمران به معروف پیگیری کرده‌ایم، یادآور شد: متأسفانه حمایت‌های لازم از ستاد صورت نمی‌گیرد.





انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46336
اخبار مرتبط

نظرات شما