فرمانده انتظامی قم:

برگزاری یادواره شهدای رسانه اقدام ارزشمند و ماندگاری است

فرمانده انتظامی قم گفت: برگزاری یادواره تجلیل از شهدای رسانه کشور و مسابقات فوتسال خبرنگاران در قم که برای اولین‌بار در کشور صورت می‌گیرد، حرکت خوبی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سردار محمدرضا حیدری بعدازظهر امروز در دیدار رسول خادم مدیر شرکت یاران همایش گستر کریمه که در دفتر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: برگزاری یادواره تجلیل از  شهدای رسانه کشور و مسابقات فوتسال خبرنگاران در قم که برای اولین‌بار در کشور صورت می‌گیرد، حرکت خوبی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


وی ادامه داد: قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی شایسته است که  در بحث تجلیل از شهدای رسانه محور قرار بگیرد.
سردار حیدری ابراز داشت: نیروی انتظامی در برگزاری این مسابقات نهایت همکاری را خواهد داشت و رایزنی‌های لازم در این زمینه با سایر نهادها و مسئولان برگزاری مسابقات صورت خواهد داد.
وی افزود: علاوه بر این نیروی انتظامی در برقراری امنیت مسابقات نیز همکاری‌های لازم را خواهد داشت.
فرمانده انتظامی قم تأکید کرد: نیروی انتظامی در زمینه تجلیل از خانواده‌های شهدای رسانه نیز مساعدت و همکاری‌های لازم را خواهد داشت.
وی افزود: در صورت نیاز و درخواست مسئولان برگزاری مسابقات سالن مجموعه نیروی انتظامی استان قم در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46420
اخبار مرتبط

نظرات شما