تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال‌احمر استان قم

 در مراسم نکوداشت روز جهانی داوطلب، از ۲۵۰ داوطلب برتر جمعیت هلال‌احمر استان قم که حضور فعال در مناطق محروم داشته و نقش گسترده، اصولی و مؤثری در اجرای پویش‌های مردمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ایفا کرده‌اند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»    این داوطلبان در سه سال اخیر ضمن حضور فعال در مناطق محروم، توانسته‌اند نقش گسترده، اصولی و مؤثری در اجرای پویش‌های مردمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ایفا کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که در مجتمع حضرت معصومه (س) برگزار شد، نقش‌آفرینی داوطلبان در جمعیت هلال‌احمر و خدمت مستمر در مناطق محروم را، اقدامی ارزشمند، پسندیده و به معنای واقعی کلمه (مؤمنانه) توصیف کرد و گفت: هلال‌احمر همچنان پرچم‌دار خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

 وی با اشاره به زحمات، خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌دیده در حوادث و بلایای طبیعی گفت: این جمعیت با بسیج اقشار مختلف مردم و استفاده از توان و ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی توانسته گام‌های خوبی در پیشبرد اهداف مؤمنانه و خداپسند خود بردارد.

 در استان قم بیش از ۳ هزار داوطلب عضو جمعیت هلال‌احمر هستند که در ایام و مناسبت‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.



انتهای پیام/


منبع:صداو سیما
http://qomefarda.ir/46435
اخبار مرتبط

نظرات شما