هر روز با یک شهید؛

طلب حلالیت شهید «علی عبدلی سنجانی» از پدر و مادرش

از پدر و مادر عزیزم معذرت می‌خواهم که آن طوری که می‌بایست برای آن‌ها فرزندی نکردم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»    شهید علی عبدلی سنجانی یکم مهرماه ۱۳۳۵ در شهر مقدس قم در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود.

 وی پس از چندی مجاهدت در راه اسلام و وطن خویش در برابر حمله رژیم مزدور بعثی عراق در منطقه شرهانی بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 گفتنی است پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در گلزار علی بن جعفر استان قم آرام‌گرفته است.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید را می‌خوانید...

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

 بنام خداوند متعال و خداوند بخشنده مهربان که جان به ما عطا کرد تا در راه خودش فدا کنیم و ان‌شاءالله به من بنده گناهکار که رویم بسیار سیاه است، مورد عفو و بخشش قرار بدهید و ما را از عزیزان امام‌زمان و آقا امام حسین (ع) قرار بدهید ازاین‌جهت این وصیت‌نامه را می‌نویسم تا نقطه ابهامی برای کسی نباشد.

 اولاً از پدر و مادر عزیزم معذرت می‌خواهم که آن طوری که می‌بایست برای آن‌ها فرزندی نکردم؛ ولی ان‌شاءالله به لطف خداوند و گذشت خودشان من را مورد بخشش قرار بدهند و از همسر گرامی و عزیزم بسیار معذرت و عذرخواهی می‌کنم که برایش آن‌چنان‌که باید باشم نبوده‌ام؛ ولی ان‌شاءالله که ایشان به لطف و کرم خداوند و حضرت فاطمه «ص» مرا مورد بخشش قرار بدهند و از من راضی باشند و من هم از هر نظر صددرصد از او راضی هستم ان‌شاءالله مادری خوب برای فرزندان عزیزم باشد و آن‌ها را در راه اسلام و قرآن تربیت و بزرگ کنند و از هیچ‌چیزی برای آن‌ها دریغ نکنند.

 از قول من این عزیزم که الهی قربان او شوم ببوسید که به او بگویید: پسر خوب و مهربانم ای امید من بعد از خدا که هر موقع تو را می‌دیدم همین به فکرم می‌آمد که بودم وقتی نتوانستم پدر خوبی برایت باشم امید دارم پسر خوبی برای مادرت و پدر و پدر و مادر بزرگ خودت باشی.

 امید جان همیشه گوش به حرف مادر بزرگ بده و از زهرای عزیزم که الهی قربان آن مهربانی‌های تو شوم زهرا جان همیشه هر کاری داشتی به امید جان بگو برایت انجام بدهد؛ امیدوارم فرزند خوب و مهربان برای مادرت و پدربزرگت باشی ان‌شاءالله.

 خیلی، خیلی دوست داشتم شما عزیزان از دست من راضی باشید.

 از قول من از همه دوستان محسن و خانواده طالبی با خانواده حسین آقا با خانواده و همه فامیل حلالیت طلب کنید و از خواهران عزیزم خیلی، خیلی معذرت می‌خواهم و از همه آن‌ها طلب بخشش می‌کنم.

 ان‌شاءالله مرا مورد بخشش قرار دهند.

 خلاصه از همگی التماس دعا و بخشش و اما مقدار ۲۲۰ هزار تومان که بابت تصادفی پرداخت کردم تعلق دارد به همسر و فرزندانم و کل منزل همگی متعلق به همسر و فرزندانم دارد و مبلغ ۵ هزار تومان به آقای اسماعیل عبدالهی بدهکارم مبلغ ۲ هزار تومان به آقای حسن اورعی بدهکارم.

 با عرض معذرت به آنها پرداخت نمایید.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46656
اخبار مرتبط

نظرات شما