هر روز با یک شهید؛

حسین بن علی «ع» بزرگ‌ترین معلم ایثار و شهادت است

گام در راهی برداشته‌ام، راهی که سرور شهیدان حسین بن علی «ع» معلم بزرگ شهادت به ما آموخت که مشتاق آزادی از اسارت این دنیای زودگذر و پرواز در فضای لایتناهی ایمان، برای شتافتن به لقاءالله باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» شهید مهدی کاظمیان فرزند محمد در تاریخ یکم تیرماه ۱۳۳۸، در روستای وشنوه از توابع استان قم در یک خانواده مذهبی و متدین دیده به جهان گشود.

 وی پس از چندی مجاهدت در پانزدهم آذرماه ۱۳۶۰، در ضد حمله بستان به درجه رفیع شهادت رسید و به دیدار معشوقش شتافت.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

 فلیقاتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیاه الدنیا بالاخره ومن یاقتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما

  پس باید نبرد کنند در راه خدا آنان که می‌فروشند زندگانی دنیا را به آخرت؛ آنان که در راه خدا به نبرد بر می‌خیزند پس کشته شوند یا پیروز گردند به‌زودی پاداشی عظیم به آنان عطا خواهیم کرد.

 با درود و سلام به امام امت خمینی کبیر و با درود به روان پاک همه شهیدان اسلام از شهدای بدر واحد تا شهدای جنگ تحمیلی و همچنین با درود و سلام به امت قهرمان و شهیدپرور ایران.

 هم اکنون که این جانب مهدی کاظمیان سعادت آن را یافتم تا بتوانم به یاری پروردگار در کنار سایر برادران در سنگر جهاد برای پیکار با دشمنان اسلام و انسانیت به نبرد بپردازم و دینی را که در قبال انقلاب اسلامی بر دوش داشته‌ام بتوانم به نحو احسن ادا نمایم.

 گام در راهی برداشته‌ام، راهی که سرور شهیدان حسین بن علی «ع» معلم بزرگ شهادت به ما آموخت که مشتاق آزادی از اسارت این دنیای زودگذر و پرواز در فضای لایتناهی ایمان برای شتافتن به لقاءالله باشیم و در این راه با اسلحه شهادت زنجیرهای بندگی را گسیخته و اسماعیل وار در قربانگاه عشق الهی جان‌باختن تا به سعادت ابدی نائل آیم.

چند نکته پیام خطاب به والدینم؛

 سلام بر تو ای پدر و مادر مهربانم که سال‌های فراوان عمر عزیز و گران‌بهای خود را برای بزرگ کردن من و تعلیم‌وتربیت من صرف نمودید هر چند دیگر نمی‌توانم جواب این زحمت‌ها را بدهم؛ لیکن از خدای بزرگ می‌خواهم که اجر عظیم به شما پدر و مادر عزیز عنایت بفرماید.

 و از شماها می‌خواهم در صورتی که من شهید شدم جامه سیاه بر تن نکنید و برای من ماتم نگیرید؛ زیرا که این راه را خود انتخاب کردم و به سویش رفتم و سرانجام به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت هست رسیدم و هم اکنون نزدیک معشوقم، الله هستم و امیدوارم که شما پدر و مادر و خواهر و برادر عزیز و تمام دوستان و آشنایان گرامی‌ام از من راضی و خشنود بوده باشید.

 دوم این که چون من امسال ماه مبارک رمضان را در خوزستان بودم و نتوانستم روزه‌ها را بگیرم از شما والدین و یا برادر عزیزم می‌خواهم که روزه‌های من را بگیرید و دو روز هم از سال گذشته باقی‌مانده است که مجموعاً ۳۲ روز هست و در پیش یکی از دوستان مقداری پول دارم که آن را بگیرید و به‌حساب شما ۱۰۰ امام و یا به جنگ‌زدگان کمک کنید.

 اگر جنازه من به دستتان رسید مرا در قبرستان شهدا «شیخان» به خاک بسپارید.

 خداوندا دلم می‌خواست صدها بار به من جان بدهی تا آن را در راه تو بدهم.

 خدایا حسین‌گونه‌های زمانت را با سالار شهیدان حسین بن علی «ع» محشور بفرما.

 والسلام - خداحافظ



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46892
اخبار مرتبط

نظرات شما