هر روز با یک شهید؛

خون شهدا، نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرده است

وظیفه خودم دیدم که به‌عنوان یک سرباز مسلمان برای دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران که خون‌ده‌ها هزار شهید در پای درخت تنومند آن ریخته شده است در این جنگ شرکت کنم و از امت شهیدپرور می‌خواهم خون این شهیدان را نگذارند به هدر برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» شهید رضا قنبری فرزند قنبر در تاریخ اول فروردین‌ماه ۱۳۴۴، در روستای وشنوه از توابع استان قم در یک خانواده مذهبی و متدین دیده به جهان گشود.

 وی پس از چندی مجاهدت در تاریخ بیست و هفتم بهمن‌ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در محل فاو و اروند، به درجه رفیع شهادت رسید.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید...

  (احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون و لقد فتنا الذین من قبلهم فلیعلمن الله الذین صدقوا و لیعلمن الکاذبین)

 آیا مردم چنین پنداشتند که به‌صرف این که گفتند ما ایمان به خدا آورده‌ایم رهایشان می‌کنیم و بر این دعوی هیچ امتحان نکنیم؛ ما همه را پیش از اینان به امتحان و آزمایش آوردیم تا خدا دروغگویان و راستگویان را کاملاً معلوم کند.

 به نام خدا و با سلام به حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا و نایب برحقش حضرت امام خمینی بت‌شکن قرن و امید مستضعفان جهان، با سلام و با درود بیکران خدا و ملائک مقرب درگاه خدا بر همه شهیدان مظلوم و گلگون‌کفن از هابیل تا حسین «ع» و از کربلای حسین «ع» تا شهدای کربلاهای ایران. خدای عزوجل را شکر می‌گذارم که به من توفیق شرکت در این جنگ مقدس را داد جنگی که به گفته امام نعمتی هست برای ملت ما.

 وظیفه خودم دیدم که به‌عنوان یک سرباز مسلمان برای دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران که خون ده‌ها هزار شهید در پای درخت تنومند آن ریخته شده است در این جنگ شرکت کنم و از امت شهیدپرور می‌خواهم خون این شهیدان را نگذارند به هدر برود.

 پدر و مادر عزیزم!

 پدر و مادرم زحمات بسیار زیاد شما از یادم نمی‌رود و متأسفانه از این که در این دنیای فانی نتوانستم جبران زحمات شما را بکنم؛ ولی عاجزانه از خدا می‌خواهم پاداش شما را در آخرت بدهد و از شما می‌خواهم صبور باشید و همواره به یاد خدا ان شاءالله که موفق باشید و امیدوارم در راهتان که خدمت به اسلام و جمهوری اسلامی می‌باشد موفق باشید.

 در ضمن مقداری پول به یک یا چند مستمند بدهید تا در صورت مقروض بودن قرضم ادا شود.

 برادر و خواهرم از خدا عاجزانه می‌خواهم که شما را در راهتان که خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی است یاری نماید.

 برادر و خواهر عزیزم از اینکه نتوانستم زمان بیشتری در کنار شما باشم از شما عذر می‌خواهم و از آنان می‌خواهم که صبور و همواره به یاد خدا باشید؛ ان شاءالله که موفق باشید.

 پدر، مادر، برادر، خواهر، برادرزاده عزیزم وحید و کلیه فامیل را سلام می‌رسانم و به خدا می‌سپارم از دوستان عزیزم در دانشکده و خارج از دانشکده می‌خواهم که خون شهدا را نگذارند به هدر رود کلیه دوستان را سلام می‌رسانم.

 خدا را به شهادت می‌گیریم تا زمانی که استکبار جهانی و کافران به خدا و اسلام را در دریایی خروشان از خون خود غرق نسازیم دست از مبارزه نخواهیم کشید.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46893
اخبار مرتبط

نظرات شما