مدیر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

۳۰ کتاب حوزه انقلاب و دفاع مقدس منتشر می‌شود

مدیر هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: ۳۰ کتاب مکتوب در موضوع انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای امسال تاکنون با حمایت بنیاد منتشر شده و ۳۰ کتاب دیگر در مرحله تولید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، وحید رسولی اظهار داشت: از تعداد کل کتاب‌های منتشر شده در سال جاری تاکنون ۲۰ کتاب صوتی بوده و از میان کتاب‌هایی که در حال تولید است ۲۰ کتاب صوتی می‌باشد.
وی عنوان کرد: کتاب تاریخ شفاهی هشت سال اسارت خاطرات شنیدنی آزاده عبدالله رجبی، کتاب ملائک خاکریزنشین شامل زندگی‌نامه و وصایای شهدای پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم و کتاب گوشه‌ای که ماه دارد (مجموعه داستان کوتاه با موضوع دفاع مقدس و مقاومت) سه کتاب شاخص منتشر شده در سال جاری است.
وی با اشاره به وضعیت کتاب‌های در حال تولید گفت: کتاب‌های تولیدی به چاپ دیجیتال رسیده و بعد از گرفتن کاغذ در پایان سال به تعداد تعیین شده، چاپ می‌شود.
رسولی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون کتاب چند ثانیه تا شهادت تولید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم به انگلیسی ترجمه شده و چندین کتاب هم در دست ترجمه به زبان عربی و انگلیسی است.
وی ابراز داشت: امسال طی مجوزی که به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم داده شد، ازاین‌پس کتاب‌های منتشره با نام انتشارات بنیاد خواهد بود.
وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اهداف حوزه ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از هنر و همچنین چاپ کتاب برای اقشار و سنین مختلف است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46978
اخبار مرتبط

نظرات شما