مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم:

انجام بیش از 8 هزار دیدار استانی تحت عنوان طرح سپاس /حضور 4200 نفر در طرح پالایش سلامت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم با اشاره به حضور 4200 نفر در طرح پالایش سلامت ، گفت:بیش از 8 هزار دیدارهای استانی تحت عنوان طرح سپاس داشته‌ایم که 660 دیدار با حضور مدیران استانی و مدیرکل بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سیدجواد هاشمی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد اظهار داشت: بیش از 8 هزار دیدارهای استانی تحت عنوان طرح سپاس داشته‌ایم که 660 دیدار با حضور مدیران استانی و مدیرکل بوده است.

وی با بیان اینکه حدود 7450 نفر در برنامه آموزشی خانواده‌های شهدا شرکت کردند افزود: 3500 نفر در جلسه مشاوره حضور پیدا کردند و مشکلات آنان برطرف شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم بیان کرد: در بحث بهداشت و درمان 4200 نفر در طرح پالایش سلامت حضور داشتند، بنیاد شهید استان با 135 مرکز درمانی قرارداد دارد و 74 پزشک متخصص نیز در بحث درمان جانبازان خدمت می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی و ارائه انواع برنامه‌های آموزشی برای فرزندان شهدا از جمله برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید استان است، بیش از 440 نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند و 568 نفر توسط سهمیه دستگاه‌های اجرایی جذب و مشغول به‌کار شدند.

وی با بیان اینکه در طول سال جاری بیش از 353 یادواره در استان برگزار شده است، گفت: 1800 بنر در ایام مختلف با تصویر یا وصیت نامه شهدا به سه زبان در سطح شهر نصب شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا توسط مناطق یک و دو انجام می‌شود و شهدایی که در 22 اسفند متولد یا شهید شده‌اند به منازل آن‌ها سرکشی می‌شود.

هاشمی ادامه داد: دیدار با مراجع عظام، ائمه جمعه و تجلیل از نخبگان و اهدا جوایز به افرادی که نامه‌ به شهدا بنویسند از جمله برنامه‌های اداره بنیاد شهید و ایثارگران استان قم در پایان سال جاری است.

وی بیان کرد: ایثار و شهادت واژه‌ای است که برای همه ما و مسئولان باید در کنار مردم باشند و این مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند و از حواشی دوری کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم تصریح کرد: 293 نفر از خانواده شهدا به مشهد مقدس اعزام شدند و 1137 نفر به اردوی ورزشی اعزام شدند و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته روز 13 رجب از پدران آسانی مناطق 1 و 2 تجلیل به عمل می‌آید.



انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/4711
اخبار مرتبط

نظرات شما