مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قم:

ائمه جمعه قم بر معرفی یاد و راه شهدا تاکید کردند

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران در نشست با ائمه جمعه بخش های استان قم گفت: تریبون نمازجمعه بهترین مکان برای معرفی یاد و راه و نام شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید جوادهاشمی افزود: پایگاه نماز جمعه با حضور و استقبال آحاد مردم، با بیان شیوای ائمه جمعه مکان مناسبی برای معرفی روز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی ادامه داد: امروز عزت، اقتدار و امنیت کشور و ترویج ارزشهای اسلامی را مدیون خونهای پاک شهدا هستیم، یاد و نام شهدا نباید در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
وی اضافه کرد: روز شهدا فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا است. به ویژه که امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این مساله باید بیش از گذشته مورد تاکید قرار گیرد.
ائمه جمعه نیز در این نشست با اشاره به برگزاری برنامه های دیدار با خانواده معظم شهدا و یادواره های شهدا در بخش های استان در طول سال و با تاکید بر اینکه یاد شهدا وترویج سیره شهدا به ویژه اخلاق و معنویت شهدا همواره در نماز جمعه مورد تاکید است، نسبت به معرفی روز بزرگداشت شهدا و حفظ و تقویت یاد و راه شهدا برای نسل های انقلاب تاکید داشتند.
ائمه جمعه بخش های استان همچنین در این نشست از مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران به جهت حضور پر رنگ در برنامه دیدار با خانواده های شهدای روستایی و حضور در برنامه یادواره های شهدای بخش های استان تقدیر کردند.
 در این جلسه ائمه جمعه بخش های کهک، خلجستان، قنوات، سلفچگان، جعفریه و شهر پردیسان به همراه روسای بنیاد مناطق یک و دو قم و معاونت فرهنگی بنیاد حضور داشتند.
همچنین در آستانه روز بزرگداشت شهدا مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران با حضور در مصلای قم، قبل از خطبه های نماز جمعه به سخنرانی پیرامون روز بزرگداشت شهدا خواهد پرداخت.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4737
اخبار مرتبط

نظرات شما