سردار شاهچراغی در یادواره شهدای مدرسه علمیه امام باقر (ع)قم:

طلاب جوان نسبت به بیانیه بی نظیر مقام معظم رهبری حساس باشند

سردار شاهچراغی گفت: حوزه انقلابی یعنی جایی که قدمی برای پیشبرد اهداف انقلاب برداشته شود. لذا طلاب جوان باید نسبت به بیانیه بی نظیر مقام معظم رهبری حساس باشند و روی آن کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سردار سرتیپ دوم پاسدار شاهچراغی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام قم امشب در یادواره ۱۲۶ شهید مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام قم که در مسجد این مدرسه برگزار شد،‌رمز جاودانگی شهیدان را خالص بودن برای خدا دانست و گفت: اگر به همه فعالیتهای شهدای عزیزمان نگاه کنیم چیزی غیر از فدا شدن در راه خدا نمی بینیم.

وی افزود: همه شهدا نیز به شخصیت بزرگواری اقتدا می کنند که او نیز همه وجود خود را در راه خدا ایثار نمود و لذا به سیدالشهدا علیه السلام معروف شد.

سردار شاهچراغی گفت: عنصر گمشده امروز جامعه ما که متاسفانه شاهد آن هستیم، همین است که کار های برخی برای خدا نیست و لذا مشکلات اقتصادی و اختلاس ها و امثال آن همگی از همین مسئله نشأت می گیرند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب قم با بیان خاطراتی از دوره دفاع مقدس فزود: اگر دفاع مقدس را مرور کنیم می بینیم که عمده عملیات های بزرگ در فصل پاییز و زمستان انجام شده است. ما از نیمه دوم عملیات خیبر وارد این عملیات شدیم و خدمت سردار رشید اسلام شهید مهدی زین الدین بودیم. عراقی ها در روز های سوم تا پنجم طبق آمارها در عملیات خیبر یک میلیون دویست هزار گلوله جنگی به سمت ما شلیک کرده بودند.

وی افزود: در همان روز ها من به سمت خط رفتم و در نقطه ای به یک رزمنده برخورد کردم که در آن گلوله باران بی هیچ توجهی مشغول قرآن خواندن بود. به او گفتم تو اینجا تنهایی؟ گفت نه. بعد که دید من دارم به دنبال کس دیگری در آن نقطه می گردم گفت اگر خوب نگاه کنی خدا را می بینی. من هنوز هم باور دارم او با تمام وجود خدا را احساس کرده بود.

سردار شاهچراغی گفت: اگر خداباوری وجود داشته باشد، لذا وقتی با هجوم و تندبادی از اقدامات دشمن روبرو می‌شویم ایستادگی برایمان شدنی خواهد شد.

وی افزود: گاهی در اوج سختی ها و مشکلات صحنه ها و حوادث بگونه ای جور می‌شود که هیچکس فکرش را هم نمی کند. و این اتفاق برای کسانی رخ می دهد که خود را برای خدا خالص کرده باشند.

فرمانده سپاه قم افزود: در این مقطع زمانی نیز که در جنگ هستیم، چاره همین است که باور کنیم، خواست الهی پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و کار برای نظام را کار در راه خدا بدانیم. زمینه های اعتقادی باید تقویت شود تا بدانیم اگر رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند من به آینده خوشبینم ما هم باور کنیم که آینده از آن یاران خداست.

سردار شاهچراغی گفت: حوزه انقلابی یعنی جایی که قدمی برای پیشبرد اهداف انقلاب برداشته شود. لذا طلاب جوان باید نسبت به بیانیه بی نظیر مقام معظم رهبری حساس باشند و روی آن کار کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4739
اخبار مرتبط

نظرات شما