کودک حافظ قرآن کریم:

از لطف پدر و مادرم حافظ قرآن شدم

حافظ ده‌ساله قرآن کریم گفت: از لطف پدر و مادرم بود که حفظ قرآن کریم را شروع کردم پدر و مادرم در خانه قرآن می‌خواندند و من را هم تشویق کردند تا حافظ و قاری قرآن کریم شوم من هم علاقه‌مند شدم و حفظ قرآن کریم را ادامه دادم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» علی‌اصغر رهی کودک ده‌ساله که از شهر آران و بیدگل استان اصفهان در این مسابقات شرکت کرده با لهجه دلنشین آران و بیدگلی به خبرنگار قم فردا گفت: از هفت‌سالگی حفظ قرآن را شروع کردم و توانستم در طول سه سال بیست جزء قرآن کریم را حفظ کنم و همچنان هم حفظ قرآن کریم را ادامه خواهم داد.

حافظ قرآن کریم بیان داشت: از لطف پدر و مادرم بود که حفظ قرآن کریم را شروع کردم و توانستم تا اینجا ادامه دهم، پدر و مادرم در خانه قرآن می‌خواندند و من را هم تشویق کردند تا حافظ و قاری قرآن کریم شوم من هم علاقه‌مند شدم و حفظ قرآن کریم را ادامه دادم.

رهی خاطرنشان کرد: من همیشه برنامه‌ریزی دارم و حفظ قرآن را در کنار درس و بازی انجام می‌دهیم و ۱۰ جزء باقی‌مانده را هم حتماً با کمک خدا و همراهی پدر و مادرم حفظ خواهم کرد.

حافظ قرآن کریم شرکت‌کننده در مسابقات قرآن بسیج عنوان داشت: فوتبال را هم دوست دارم و با دوستانم بیشتر فوتبال بازی می‌کنیم، در کارهای خانه کمک می‌کنم خرید هم انجام می‌دهم.

وی اضافه کرد: خدا را شکر درس‌های من هم بسیار خوب است و نمرات خوبی کسب می‌کنم، در کنار درس‌خواندن و ورزش‌کردن می‌توان قرآن را هم حفظ کرد و خواند این کار باعث بهترشدن درس هم می‌شود کسانی که هنوز خواندن و حفظ‌کردن قرآن را شروع نکردند حتماً شروع به حفظ و قرائت قرآن کنند که به آنها کمک خواهد کرد.

رهی عنوان داشت: قرآن کریم در بسیاری از کارهای انسان تأثیر می‌گذارد، قرآن اخلاق را بهتر می‌کند، همه خوبی‌ها از جمله اخلاق خوب و احترام و نیکی پدر و مادر در قرآن است به همین دلیل خدا توصیه کرده به سمت قرآن برویم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/47407
اخبار مرتبط

نظرات شما