مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی خبر داد:

آمادگی ۳۰ گروه جهادی قم برای پذیرایی از زائران

مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی گفت: غریب به ۳۰ گروه جهادی در قم پای‌کار آمده‌اند تا در فضای سیاسی و میدانی پذیرای خادمان و زائران در نیمه شعبان باشند.

محمدجواد اسکندری صبح امروز در حاشیه مسیر حرم تا جمکران در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» اظهار کرد: ستاد اسکان اجتماعات مهدوی با حمایت و همکاری گروه‌های مردمی، جهادی و بسیجیان در حسینیه‌ها، مساجد و اماکن مختلف آمادگی پذیرایی از زائران نیمه شعبان را دارند آماده خدمت‌رسانی هستند تا زائران در این ایام دغدغه اسکان و جابه‌جایی را نداشته باشند.

وی در خصوص اسکان زائران گفت: سوم تا ششم اسفندماه زمان استفاده از اسکان‌ها است، اسکان‌ها به‌صورت رایگان و صلواتی با امکانات رفاهی ضروری در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی عنوان کرد: عزیزانی که می‌خواهند از فرصت تبلیغ برای زائرانی که وارد شهر قم می‌شوند استفاده کنند می‌توانند عدد ۵ را به سرشماره ۵۰۰۰۱۷۱۷۳۰۰ ارسال کنند و با لینکی که توسط این سامانه دریافت می‌کنند محل اسکان موردنظر را انتخاب کنند.

اسکندری افزود: غریب به ۳۰ گروه جهادی در قم پای‌کار آمده‌اند و در فضای ستادی، عملیاتی، میدانی و پذیرایی از خادمان مشغول به کار هستند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47743
اخبار مرتبط

نظرات شما