جانشین پلیس راهور قم:

عبور و مرور در جاده‌های قم به‌صورت روان جریان دارد  

جانشین پلیس راهور قم گفت: عبور و مرور در جاده‌های این استان به‌صورت روان جریان دارد و تاکنون با مشکل جدی برای تردد وسایل نقلیه به دلیل ترافیک‌های سنگین مواجه نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سرهنگ سید صادق رسولی بیان داشت: در همین حال برخی از جاده‌ها نیز در مقاطعی دچار ترافیک نیمه‌سنگین می‌شوند؛ اما درعین‌حال عبور و مرور در آن‌ها جریان دارد.

 وی توضیح داد: امکان دارد به دلایلی همچون وقوع برخی تصادفات خسارتی برای مدت زمانی، حجم ترافیک در جاده‌ها افزایش یابد که با تلاش همکاران ما، این وضعیت به‌سرعت به حالت عادی باز خواهد گشت.

 وی با اشاره به اینکه آمار تصادفات منجر به فوت استان در روزهای اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی بوده است، افزود: از رانندگان می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی، رانندگی ایمنی را تجربه کنند.

 رسولی گفت: آمارها نشان می‌دهد از زمان آغاز طرح نوروزی در ۶ روز گذشته تاکنون، شاهد کاهش تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان قم نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم که از جمله علت‌های آن را می‌توان در هم‌زمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان و بارش‌های اخیر دانست.

 استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48060
اخبار مرتبط

نظرات شما