با تجلیل از مؤسسات و فعالان قرآنی؛

نمایشگاه قرآن و عترت قم به کار خود پایان داد

نمایشگاه قرآن و عترت قم هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و پس از ۱۰ شب فعالیت با تجلیل از مؤسسات و فعالان قرآنی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر نمایشگاه قرآن و عترت قم افزود: اجرای تلاوت کودکان و نوجوانان، ایجاد غرفه خوشنویسی، برپایی غرفه عفاف و حجاب، غرفه کتاب، حضور دانشکده سلامت، دانشکده طب دینی، نمایشگاه آثار گران‌سنگ قرآنی، نمایش انواع قرآن‌های نفیس و غرفه نقاشی کودکان از جمله برنامه‌های این نمایشگاه بود.
محمد خامه یار افزود: این نمایشگاه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برگزار باهدف ترویج و نشر ارزش‌های قرآن و عترت برپا شد.
رونمایی از تفسیر برهان در آخرین شب برپایی نمایشگاه قرآن و عترت این شهر
وی با اشاره به رونمایی از کتاب هفت‌جلدی تفسیر برهان اثر حجت‌الاسلام صادق محمودی، بیان کرد: تفسیر برهان یک تفسیر کارآمد برای جوانان امروز جامعه است که با قلم روان، ادبیات خوب و مناسب و با تحقیق و پژوهش خردمندانه تألیف شده است.
وی افزود: صاحب این اثر گران‌سنگ یک روحانی رزمنده بسیجی است که روزی رسالت خود را حضور در میدان جنگ دید و امروز هم بااحساس نیاز جوانان به این اثر به تألیف آن پرداخت.
خامه یار با بیان اینکه تفسیر برهان تفسیر به‌روز است که با نثر روان و توجه به واژه‌های کلیدی به‌عنوان اثری ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: آشنایی با زبان مبدأ و مقصد از ویژگی این تفسیر است.
وی با تأکید بر اینکه گاهی تفسیرهای ما زبان و ادبیات روز را خوب رعایت نکرده‌اند، بیان کرد: آشنایی به قوانین فقه و اصول، توجه ویژه به تفاسیر مرجع و توجه به حوصله مخاطب در این اثر موردتوجه قرار گرفته است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48207
اخبار مرتبط

نظرات شما