در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)؛

پیکر ۲ شهید گمنام در قم تشییع می‌شود

تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، روز جمعه آینده با حضور مردم متدین و انقلابی قم انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان بر خاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز درآمده است.
اطلاعیه حاکی است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق (ع)، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده‌باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند.
در این اطلاعیه مسیر تشییع پیکر مطهر شهدا از انتهای بلوار پیامبر اعظم - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران ذکر شده است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48619
اخبار مرتبط

نظرات شما