جشن تولد اسطوره بایرن در آلیانز آرنا(عکس)

بایرن مونیخ پیش از شروع بازی دیروز خود مقابل ولفسبورگ در ورزشگاه آلیانز، از سپ مایر، اسطوره بزرگ تاریخ این باشگاه در مقابل 75هزار تماشاچی بازی تقدیر کرده و تولد او را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،باشگاه بایرن مونیخ برای تقدیر از اسطوره بزرگ این باشگاه، سپ مایر، و گرامی‌داشت جشن تولد 75سالگی او بازی دیروز بایرن مقابل ولفسبورگ در ورزشگاه آلیانز را انتخاب کرده بود.

 

بازی‌ای که بایرن در آن با نتیجه درخشان 6-0 به پیروزی رسید تا جشن تولد 75سالگی سپ مایر، در حضور 75هزار تماشاچی و پیش از بازی‌ای انجام شود که بایرن را به صدر جدول بوندس‌لیگا رساند. سپ مایر و هواداران بایرن این روز را تا مدتها فراموش نخواهند کرد.

 

 

پیش از شروع بازی در آلیانز آرنا، ورزشگاهی که حتی یک جای خالی نداشت و با ظرفیت کامل 75هزار نفری منتظر شروع مسابقه قرمزپوشان باواریا با ولفسبورگ بود، کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس و اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به همراه آقای اسطوره، سپ مایر، وارد زمین چمن شدند و یک دسته‌گل و قاب عکسی که تصویر سپ مایر در آخرین بازی‌اش برای بایرن در سال 1979 را در خود داشت به او هدیه دادند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4891
اخبار مرتبط

نظرات شما