در اختتامیه جشنواره ابوذر مطرح شد:

امیرآبادی: پیگیر صندوق بیمه هنرمندان برای اصحاب رسانه هستیم/ذوالنور: اصحاب رسانه بدنه قوام بخش جامعه هستند

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر شب گذشته در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با تأکید بر اهمیت کار اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: رسانه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و باید از بیت‌المال حفاظت کرده و مواظب آبروی مسلمانان باشد.

وی بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید مراقب اخباری که می‌نویسند باشند تا به آبروی افراد لطمه‌ای وارد نشود زیرا آبروی افراد در نزد خداوند متعال بسیار مهم است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما در سال 98 استفاده خبرنگاران و اصحاب رسانه از صندوق بیمه هنرمندان است، ما پیگیر این موضوع هستیم، ان شاءالله بتوانیم خدمت کوچکی به اصحاب رسانه کنیم.

اصحاب رسانه بدنه قوام بخش جامعه هستند
همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه استان تأکید کرد: اصحاب رسانه بدنه قوام‌بخش جامعه هستند و امروز ما به خاطر زحمت‌های شما صاحب مسئولیت هستیم و باید تشکر حقیقی را از شما داشته باشیم.

وی افزود: شما خبرنگاران اگر کسی را هدایت کنید مانند این است که همه مردم را زنده کرده‌اید و اگر کسی را با خبر کذب از راه راست خارج کنید گویی کل جامعه را از مسیر مستقیم خارج کرده‌اید.

ذوالنور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مواظبت خواص بر گفته‌ها و نوشته‌های خود ابراز کرد: هیچ وجودی مظلوم‌تر از نظام اسلامی نیست و نظام اسلامی به‌عنوان مظلوم حقیقی موردحمایت رسانه‌ها باید باشد و هرکاری از دست ما برآید برای رفاه اهل رسانه کوتاهی نخواهیم کرد.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/5027
اخبار مرتبط

نظرات شما