محسن رضایی در قم:

کُشتار اخیر نمازگزاران در نیوزلند، ادامه نقشه دشمنان برای اسلام هراسی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اگر دشمن از ما نترسد؛ دیپلماسی هم جلو نمی رود، گفت: کُشتار اخیر نمازگزاران در نیوزلند، ادامه نقشه دشمنان برای اسلام هراسی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن رضایی بعدازظهر امروز در قم و در مراسم اختتامیه نخستین دوره کارگاه مهارت های کاربردی در تبلیغ با اشاره به آیه شریفه «و أعدّوا لهم ما استطعتم من قوّه و من رباط الخیل ترهبون به عدوّ الله و عدوّکم» گفت: بیش از چند قرن است که دشمنان اسلام،جنگ ظالمانه آشکار و پنهانی علیه ممالک اسلامی به راه انداخته اند که البته نخستین جایی که علیه این ظلم قیام کرد؛ ایران اسلامی بود.


وی با هولناک خواندن کُشتار اخیر نمازگزاران در نیوزلند، آن را در ادامه نقشه دشمنان برای اسلام هراسی دانست و گفت: مگر می شود سیستم های الکترونیکی دنیا که کوچک ترین تحرکات را رصد می کنند؛ این تدارک گسترده را برای این کُشتار ندیده باشند؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تأکید کرد: ترساندن و ناامید کردن دشمن جز با قدرت یافتن جهان اسلام به دست نمی آید و تعبیر «قُوّه» در آیه شریفه خوانده شده تنها قدرت تجهیزاتی نیست بلکه امروزه، روحیه، اندیشه، تفکر، اقتصاد و رسانه بخش مهمی از قدرت است که باید به آن توجه داشته باشیم و در آن ها قدرتمند شویم.

وی کمک جمهوری اسلامی را به ملت های به پا خاسته در برابر تجاوز دشمنان، از مؤلفه های قدرت کشور خواند و اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب دو نکته کلیدی وجود دارد که باید به طور ویژه مورد دقت قرار گیرد که آن دو نکته یکی بحث ضرورت «عدالت فراگیر و همه جانبه» و دیگری توجه به «تمدن بزرگ اسلامی به عنوان آرمان انقلاب اسلامی» است.

این استاد اقتصاد دانشگاه با اشاره به  برجام ، گفت: دشمن ما به هیچ اصولی تعهد ندارد و با این که ایران صادقانه در برجام وارد شد اما دیدیم که آمریکا آن را زیر پا گذاشت و اروپا هم تا این لحظه به این تعهد امضا شده عمل نکرده است؛ چرا که دشمن به خوبی می داند اگر ایران در این گونه حرکات پیروز شود؛ آن گاه دیگر کشورهای اسلامی هم به پا می خیزند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ترساندن دولت های تجاوزگر برنامه دارد؛ اما به دنبال ترساندن ملت ها نیست تصریح کرد: راه جمهوری اسلامی ایران برای سد کردن راه دشمنان، ترساندن دشمن و البته امید دادن به دوستان انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام/120
http://qomefarda.ir/5294
اخبار مرتبط

نظرات شما