معاون امور عمرانی شهرداری قم:

افزایش حجم پروژه‌های عمرانی سازمان توسعه و عمران شهرداری در سال 98

معاون امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه 25 درصد بودجه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مربوط به هزینه جاری است ، گفت:حجم پروژه‌های عمرانی سازمان توسعه و عمران شهرداری در سال 98 افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا قاری قرآن صبح امروز در جلسه شورای شهر با اشاره به لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال 98 سازمان توسعه و عمران اضافه کرد: هزینه‌های جاری این سازمان در حقیقت 25 درصد بوده که امر غیرمتعارفی نیست.

وی با تأکید بر لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال 98 سازمان توسعه و عمران عنوان کرد: ازآنجایی‌که هزینه پروژه‌های عمرانی سه برابر شده است در سال 98 بودجه سازمان توسعه و عمران متناسب با این تغییرات افزایش پیداکرده است.

معاون امور عمرانی شهرداری قم بیان کرد: بخشی از پروژه متروی قم توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری در حال احداث است، بالغ‌بر 50 میلیارد تومان از پروژه مترو قم در اختیار این سازمان است، در سال 98 چند پروژه شاخص برای کسب درآمدهای لازم به این سازمان واگذار خواهد شد. امسال پروژه پارکینگ امام و تقاطع کیوان فر برای این سازمان دیده‌شده بود که به دلیل مشکلات حقوقی امکانی برای اجرای آن‌ها مهیا نشد.

قاری قرآن ابراز کرد: تلاش می‌شود سال 98 ادامه بلوار جمهوری به سازمان توسعه و عمران واگذار شود اگر این مسئله عملیاتی شود بخش مهمی از مشکل هزینه و درآمد این سازمان بر ظرف می‌شود.

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم نیز در بخشی  از این جلسه، با بیان لایحه اخذ مجوز واگذاری5000 جدول سیمانی برای بهسازی جداول عرصه‌های ساختمانی مراکز تحت فرماندهی نیروی زمینی ارتش در شهید فراشاهی عنوان کرد: کل کمکی که به این پادگان در این مورد خاص می‌شود 60 میلیون تومان می‌شود.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/5333
اخبار مرتبط

نظرات شما