استاندار قم:

اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم برگزار می شود

استاندار قم از برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم خبر داد و گفت: این همایش به منظور معرفی قم به سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم که در خدمت وزیر امورخارجه کشورمان هستیم که نشان دهنده جایگاه قم در کشور و جهان است.

وی ادامه داد: امروز شهر قم نقش تعیین کننده ای در کشور و دنیای اسلام دارد و به همین علت است که همواره در کانون توجه بوده است.

سرمست تاکید کرد: زائرپذیری استان قم چه در زمینه ای فرهنگی، چه در زمینه زیارتی و توریسم درمانی نشان از اهمیت این شهر مقدس است.

وی افزود: امروز پذیرای مهمانی هستیم که با دست پر از سفر عراق با دست پر برگشته و گزارشی مناسب و علمی به مراجع دادند.

استاندار قم تصریح کرد: در استان قم شاهد یک هماهنگی و یک دستی در بین مسئولان و نمایندگان سه قوه اصلی کشور هستیم که موجب پیشرفت و اعتلای این استان در کشور شده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی خود را مکلف می دانیم که از سرمایه ها و فرصت های موجود در استان بهره ببریم تا بتوانیم برای خدمت رسانی به مردم از آن استفاده بهینه کنیم.

سرمست افزود: در آینده ای نزدیک شورای مشورتی در سطح استان برای پیشبرد برنامه ها و پروژه ها تشکیل خواهد شد تا بتوانیم با یکدیگر در مسیر پیشرفت استان گام برداریم.

وی تاکید کرد: انتخاب حجت الاسلام ربانی به عنوان نماینده وزارت امورخارجه در استان قم نیز نشان دهنده نگاه ویژه شما به این استان است که انشالله وجود ایشان موجب هم افزایی و همگرایی در استان خواهد شد.

استاندار قم تصریح کرد: در نیمه دوم سال آینده همایشی با نام فرصت های اقتصادی در استان برگزار خواهد شد و نیازمند یاری وزارت امورخارجه در این زمینه هستیم.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/5361
اخبار مرتبط

نظرات شما