معاون استاندار قم:

استان قم یکی از پایین ترین تورم های کشور را دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: در سال جاری استان قم دارای پایین ترین نرخ تورم در کشور بود به طوری که تنها استان کرمان در این زمینه از قم وضعیت بهتری داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی استانداری برای سال آینده، اظهار داشت: برای سال 98 مهترین برنامه استان در زمینه ای اقتصادی است تا بتوانیم مشکلات مردم را در این زمینه کمتر کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری استان قم دارای پایین ترین نرخ تورم در کشور بود به طوری که تنها استان کرمان در این زمینه از قم وضعیت بهتری داشت.

غضنفری بیان داشت: هر دستگاهی باید یک برنامه شاخص برای سال آینده ارائه دهد تا بتوانیم در خدمت به مردم با برنامه ریزی حرکت کنیم.

وی به برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: هر دستگاهی باید زمینه های سرمایه گذاری در استان را مشخص کند تا بتوانیم زمینه حضور سرمایه گذاران در استان را فراهم کنیم.

معاون استاندار قم ابراز داشت: منابع استانی محدود است و باید در این زمینه به دنبال جذب سرمایه های متمرکز در وزارتخانه ها باشیم که در این زمینه مدیران باید رایزنی های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: در خصوص تعطیلات نوروزی نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا بتوانیم به بهترین نحو به مردم خدمت رسانی کنیم.




انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/5362
کلیدواژه: استان قم تورم کشور
اخبار مرتبط

نظرات شما