فرماندار جدید قم:

مردم قم دروازه‌های پیشرفت و توسعه را به روی جهانیان باز کردند

فرماندار جدید قم گفت: مردم قم در قرن‌های بیست و بیست و یکم دروازه‌های پیشرفت و توسعه را تحت لوای اسلام به روی جهانیان باز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی حیدری عصر روز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: این شهر با تمام قامت برای استواری مکتب اهل‌بیت(ع) تلاش می‌کند، مردم قم در قرن‌های بیست و بیست و یکم دروازه‌های پیشرفت و توسعه را تحت لوای اسلام به روی جهانیان باز کردند.

وی ادامه داد: مردم ایران به ویژه مردم قم در طول چهل سال اخیر برای استمرار نظام اسلامی در حال تلاش بودند، ولی هر چه جلوتر می‌رویم حسادت و شقاوت دشمنان بیشتر می‌شود، ولی مردم پای این نظام ایستادند.

فرماندار جدید قم فزود: این شهر مرکز نشر علوم دینی و یک شهر ویژه است، گرفتن مسؤولیت خدمت گذاری در شهر قم سخت، ولی یک افتخار است.

حیدری فرماندار سابق قم را یک شخص با درایت دانست و تصریح کرد: به دلیل بازنشستگی از وجود او در فرمانداری قم محروم شدیم.

وی ادامه داد: قوه قضائیه به شدت در حال مبارزه با مفسدان اقتصادی است که با دنیاطلبی به دنبال زیر سوال بردن دین هستند، اکنون شدیدترین هجمه‌ها متوجه دین و نظام برآمده از اسلام است.

فرماندار جدید قم فزود: باید در ایام نوروز اوج تعالی دین را به زائرین در شهر قم منتقل کنیم، باید این شهر را در جایگاه واقعی خود قرار بدهیم، البته اکنون هم شهر قم برای جهان الگو است.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید این ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5390
کلیدواژه: فرماندار قم قم فردا
اخبار مرتبط

نظرات شما