بنیاد شهید مدیریت توانمند می‌خواهد

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: خواست جامعه ایثارگری انتصاب یک مدیر توانمند برای مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر خجسته عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به وضعیت نامناسب معیشتی و درمانی ایثارگران اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص و ویژه ایثارگران و مشکلات عدیده بهداشت و درمان و معیشت ایثارگران که در حال حاضر آن را با شرایط سخت سپری می کنند و هیچ کس هم به داد آنها نمی رسد. از آقای رئیس جمهور تقاضا داریم که به هر طریق ممکن یک رئیس توانمند برای مدیریت بنیاد شهید و معاونت ریاست جمهوری انتخای و هرچه سریعتر معرفی کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مدیریت بر بنیاد شهید و امور ایثارگران باید یک فرد ایثارگر، رنج کشیده و کسی که مشکلات ایثارگران را بفهمد و درد ایثارگری را کشیده باشد و دارای افکار جهادی و پیگیر مطالبات ایثارگران است انتخاب شود.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه کسانی که جان و خون خود را برای حفظ ایران اسلامی داده‌اند نباید مورد بی توجهی و بی مهری واقع شوند تاکید کرد: متاسفانه در شرایط فعلی بسیاری از ایثارگران برای مسائل درمانی و بیمه تکمیلی مورد بی‌حرمتی قرار می گیرند. بنابر این راه چاره برای مقابله با این کار این است که هرچه زودتر یک مدیر توانمند برای مدیریت بر بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب و منصوب شود، چرا که وضعیت فعلی بنیاد دیگر برای ایثارگران قابل تحمل نمی باشد.

امیر خجسته با اشاره به ناتوانی شهیدی در بر آورده کردن خواسته های جامعه ایثارگری متذکر شد: آقای شهیدی با توجه به شرایط جسمی و بدنی که دارد اگر چه تلاش می کند اوشاع معیشتی و درمانی و بهداشتی ایثارگران را سر و سامان دهد اما نمی تواند جوابگوی مطالبات و درخواست جامعه ایثارگری باشد و فشار های سنگین در بنیاد شهید موجب آزرده خاطر شدن ایشان شده است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: به خاطر حرمت خون شهیدان و به خاطر حفظ و پاسداری از ایثارگران، آقای دکتر روحانی باید هر چه زودتر تصمیم مقتضی در رابطه با انتصاب یک مدیر توانمند برای مدیریت بر بنیاد شهید اقدام و در رابطه با جامعه ایثارگری که صاحبان اصلی این انقلاب هستند و با جان و خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و امروز مورد بی مهری واقع شده اند هرچه زودتر تصمیم گیری و تعیین تکلیف کند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5401
اخبار مرتبط

نظرات شما