ذوالنور در گفتگو با قم فردا:

دولت و مجلس در عمل به شعار سال 97 کوتاهی کردند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس در عمل به شعار سال 97 کوتاهی کردند و می توانستند بهتر از این عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به پایان سال 97 و نامگذاری شدن این سال به نام سال تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مجلس و دولت در سال 97 هیچکدام وظیفه ای خودشان را به خوبی انجام ندادند.

وی افزود: در سال جاری آن طوری که در تراز خواسته های مقام معظم رهبری بود و اقتضای اقتصاد کشور بود وظایف خود را انجام ندادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل یک الزاماتی لازم دارد که یکی از آن ها مبارزه با قاچاق کالا است در حالی که ما در سال 97 شاهد قاچاق دوطرفه بودیم.

وی افزود: قبلا گلایه ها از قاچاق کالا به داخل کشور بود که کمر تولید ملی را شکشته بود در سال جاری قاچاق انواع نهاده های دامی و کشاورزی به خارج از کشور به تولید آسیب زد.

ذوالنور تاکید کرد: امروز قاچاق به صورتی شده است که نسل دام ماده کشور در خطر است و این مهم به تولید کشور ضربه می زند.

وی ابراز داشت: معتقدم دولت با افزایش قیمت ارز ضربه ای مهلکی به اقتصاد کشور زد و تولید داخل را با مشکلات جدی روبرو کرد.

نماینده مردم قم تصریح کرد: بازار خودرو امروز یکی از سنبل های نابسامانی اقتصادی است به طوری که تلقی می شود دولت این بازار را رها کرده است.

وی ادامه داد: برخی از مردم حتی در اظهار نظرهای خود می گویند اگر دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می شد.

ذوالنور بیان داشت: الان در عرصه های نهاده های دامی ، خودرو و بازار مسکن می بینیم وضعیت نابسمان است که نشان دهنده ای عدم مدیریت ناکارآمد دولت است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مشکلات فعلی کشور را می توان اداره کرد تا این اتفاقات نیفتد در این میان می تواند بخشی از مشکلات عامل بیرونی داشته باشد اما عمده ای این مشکلات ریشه ای داخلی دارد که مجلس و دولت می توانستند در برابر آن به خوبی عمل بکنند که متاسفانه این کار را به خوبی انجام ندادند.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/5429
اخبار مرتبط

نظرات شما