عضو خبرگان رهبری:

تضعیف کشورهای اسلامی هدف اصلی آمریکا در منطقه است

عضو خبرگان رهبری با بیان این که تضعیف کشورهای اسلامی هدف اصلی آمریکا در منطقه است، گفت: به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندهای جولان نقض آشکار قوانین بین المللی است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ضمن محکوم کردن حاکمیت اسرائیل بر بلندهای جولان اظهار داشت:  حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندهای جولان از زمان پایان  جنگ این رژیم با اعراب شروع شد به طوری که در این جنگ برخی از قسمت های سوریه تصرف شد اما همان زمان سازمان ملل با تصویب قطعنامه ای خواستار واگذاری این زمین ها به سوریه شد.

وی ادامه داد: اقدام اخیر آمریکا نشان دهنده اوج دشمنی آمریکا با کشورهای اسلامی است که در این سال ها به خوبی نمایان شده است.
اسلامی تصریح کرد: آمریکا با این حرکت نشان داد که در برابر 500 میلیون مسلمان ایستاده و می خواهد زمین های مسلمین را به رژیم صهیونیستی واگذار کند.

وی به اهداف آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: سران کاخ سفید  به این مهم نیاز دارند که اسراییل در میان کشورهای اسلامی حضور داشته باشد تا بتوانند از نفوذ و گسترش اسلام در جهان جلوگیری کنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که آمریکا به عنوان سرمنشا فساد در جهان شناخته می شود، افزود: ریشه ای تمامی فسادها و غارت ها در جهان به این کشور باز می گردد و به صورت کاملا مشخص قبول حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان توسط این کشور خلاف موازین بین المللی است.

وی عداوت ذاتی آمریکا با مسلمانان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: آمریکا اگر جولان را از دست مسلمین نگیرد زیر سوال است در واقع هدف این کشور تضعیف کشورهای اسلامی و وابسته کردن این کشورها به خود است.

عضو خبرگان رهبری آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی را دشمنان درجه یک کشورهای اسلامی برشمرد و ابراز داشت: تنها راه مقابله با این کشورها مقاومت است که بایستی بیش از پیش تقویت شود.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/5568
اخبار مرتبط

نظرات شما