مدیریت اجرایی کشور سالها در دست تقی‌زاده‌ها است/ امروز بی‌تدبیری، زندگی مردم را گروگان گرفته است

بذرپاش در جمع زائران و مجاوران سرزمین های راهیان نور با انتقاد از وضعیت مدیریت فعلی کشور گفت: امروز بی‌تدبیری، زندگی مردم را به گروگان گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهرداد بذرپاش، عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع زائران و مجاوران سرزمین های راهیان نور در در یادمان بیت المقدس اهواز با انتقاد از وضعیت مدیریت فعلی کشور گفت: امروز بی‌تدبیری، زندگی مردم را به گروگان گرفته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اندیشه های پوسیده و پوشالی غرب زده هایی مانند تقی زاده ها در کشور افزود: مدیریت اجرایی کشور سالها یا در دست تقی‌زاده‌ها بوده، یا متاثر از تقی‌زاده‌ها بوده است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: امروز در گام دوم یک مجاهدت می‌خواهیم؛ مجاهدت، آن روزها در فکه و شلمچه رقم خورد و امروز باید در مناطق محروم و برای حل مشکلات کشور رقم بخورد.امروز شهدا نظاره می‌کنند که آیا نشسته‌ایم و صرفا خرده می‌گیریم؟ یا وسط میدانیم و مشکل حل می‌کنیم؟

بذرپاش خاطرنشان کرد: اتصال خادمان راهیان نور و خدمات اجتماعی به مردم عزیز خوزستان دیدنی و وصف ناپذیر است. حتما اگر شهدا بودند، سرورشان از این اقدامات غیرقابل توصیف بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5586
اخبار مرتبط

نظرات شما