نیمار: امباپه از این هم بهتر خواهد شد

کیلیان امباپه را بسیاری فاتح توپ طلا در آینده می دانند. ستاره 20 ساله ای که با ادامه این روند، تبدیل به مهاجمی بی رقیب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ستاره جوان 20 ساله با ثبت 26 گل برای تیمش، نزدیک ترین تعقیب کننده مسی برای کسب کفش طلا 2019 محسوب می شود. او دو سال پیش با انتقالی 180 میلیون یورویی موناکو را به مقصد پی اس جی ترک کرد. انتقالی که ابتدا قرضی بود با بند خرید 180 میلیون یورویی و تابستان گذشته به قرارداد دائمی بدل شد.

امباپه تابستان 2018 با فرانسه فاتح جام جهانی شد و یکی از 4 گل فرانسه در بازی فینال را هم وارد دروازه کرواسی کرد. در این فصل او 35 بازی در همه رقابت ها انجام داده و 31 گل نیز به ثمر رسانده است. امباپه 15 پاس گل نیز داده است.

 

 

 

 

در فصلی که نیمار و ادینسون کاوانی با مصدومیت های مختلف دست به گریبان بوده اند، امباپه توانسته جور خط حمله پی اس جی را به تنهایی بکشد و تیمش را در لیگ فرانسه بی رقیب نگاه دارد.

 

نیمار، فوق ستاره برزیلی پی اس جی در مصاحبه تلویزیون اینترنتی DAZN و در تمجید از امباپه گفت:« کیلیان همین حالا هم یک پدیده و بازیکنی بزرگ است. او دوران فوتبال فوق العاده ای خواهد داشت و بهتر از حالای خود نیز می شود. شک ندارم که او نامش را در تاریخ فوتبال به ثبت خواهد رساند. امباپه شخصیتی آرام، شاد و پر از انگیزه است. همیشه آماده شاد کردن اطرافیانش است و البته هنوز سن کمی دارد. او فرصت برای کسب تحربیات بیشتر را خواهد داشت.»

 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5605
اخبار مرتبط

نظرات شما