کارشناس مسائل اقتصادی :

دولت حجم نقدینگی را به سمت رونق تولید و حمایت از کسب و کار داخلی هدایت کند

یکی از کارشناسان اقتصادی با اشاره به اینکه اولویت امروز کشور اقتصاد است، گفت: باید مسئولان و دولتمردان کشور حجم نقدینگی موجود در کشور را به سمت حمایت از کسب و کار داخلی و رونق تولید سوق دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی  در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شعار امسال ، اظهار داشت: امسال رهبر معظم انقلاب در سخنان زمان تحویل سال و سخنرانی خود در حرم مطهر امام رضا(ع) بر مسئله اقتصاد تاکید کردند.
وی ادامه داد: ایشان اولویت کشور را اقتصاد دانستند و بر لزوم رونق تولید در سال جاری تاکید کردند.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به مشکلات معیشتی سال گذشته مردم ، گفت: در سال جدید باید زیرساخت های تولید تقویت شود تا حرکت خوبی در این بخش و به دنبال آن در عرصه اقتصادی کشور ایجاد شود.

وی عنوان داشت: باید مسئولان و دولتمردان کشور حجم نقدینگی موجود در کشور را به سمت حمایت از کسب و کار داخلی و رونق تولید سوق دهند و در این مسیر استفاده کنند.

حسینی با اشاره به نقش مردم، دولت و بخش خصوصی ابراز داشت:  تحول مطلوب در این عرصه نیازمند همدلی و همگرایی مردم ، دولت و بخش خصوصی و تعاونی است و این که هر کسی به عنوان یک ایرانی ، نقش خود را در این عرصه به درستی ایفا کند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن تمام فشارهای اقتصادی و تحریم ها را علیه مردم ما به کارگرفته است و ما باید در این زمان الزامات اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دهیم و دست از شعار دادن برداریم.

این کارشناس اقتصادی افزود: امروز باید برنامه ها و سیاست هایی را در نظر بگیریم که ما را به هدف نزدیک تر می کند.



انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/5656
اخبار مرتبط

نظرات شما