مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد:

انجام 429 بازدید نظارتی از اماکن اقامتی استان در ایام نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از انجام 429 بازدید نظارتی از اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حمید یزدانی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازرسی های اخیر در سطح شهر، اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب و جلب رضایت مسافران در ایام نوروز تشدید بازدیدهای نظارتی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی بازیدهای به عمل آمده از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز 8 فروردین، 70 تذکر شفاهی و 37 اخطار کتبی به واحدهای مورد بازدید داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه طی این مدت تنها دو واحد متخلف مشمول تعطیل یا تعلیق فعالیت شدند خاطرنشان کرد: آمار اسکان در ایام نوروز امسال نشان از رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده در واحدهای اقامتی و خدماتی است.

وی اضافه کرد:  نظارت های نوروزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هر روز اقدام به بررسی شکایات و درخواست های مردمی می کند و این اقدام ها تاکنون منجر به جبران بیش از 25 میلیون تومان خسارت مالی مسافران شده است.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/5657
اخبار مرتبط

نظرات شما