لحظه آتش گرفتن هواپیما روی باند فرودگاه +فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است آتش گرفتن یک فروند هواپیمای مسافربری را در یکی از فرودگاه‌های کشور برزیل به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یکی از مسافران و با کمک تلفن همراه تهیه شده است، هواپیمای مسافربری غرق در دود را لحظاتی پیش از آنکه دچار شعله‌های آتش شود نشان می‌دهد.

در این ویدئو مسافران وحشت زده در حالی که از طریق پله‌های هواپیما در حال ترک آن هستند، دیده می‌شوند. این حادثه دقایقی پس از فرود هواپیما روی باند فرودگاه رخ داد. این هواپیما از سائوپادولوی برزیل پرواز کرده بود که پس از فرود روی باند فرودگاه دچار مشکل شد. این حادثه روز سه شنبه و در فرودگاه بین المللی کانفینز در منطقه " بلو هوریزونته" واقع در جنوب شرقی برزیل رخ داد.

این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی لاتام ایرلاینز (Latam airlines)، بزرگترین شرکت هواپیمایی شیلی بود. بنا به اعلام این شرکت آتش سوزی از قسمت بارگیری چمدان‌های مسافران پس از تماس هواپیما با باند فرودگاه آغاز شد. در عکس‌هایی که از زاویه‌های مختلف تهیه شده است، قسمت سمت راست عقب هواپیما را در حالی که غرق شعله‌های آتش است، نشان می‌دهد. بنا به اعلام این شرکت در حادثه مذکور به هیچ یک از مسافران و خدمه پرواز آسیب وارد نشده است.

سخنگوی فرودگاه کانفینز نیز در این رابطه گفت: "یک فروند هواپیمای مسافربری پس از فرود موفق روی باند فرودگاه دچار آتش سوزی شد. مسافران این هواپیما پیش از شروع آتش سوزی و در حالی که هواپیما غرق دود بود به سلامت از هواپیما خارج شدند. تیم آتش نشانی به همراه دو خودرو در اطراف هواپیما حاضر شده و موفق به خاموش کردن آتش شدند. "

گفتنی است؛ بنا به گفته مسئولان فرودگاه هنوز علت دقیق آتش گرفتن هواپیما مشخص نشده و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5750
اخبار مرتبط

نظرات شما