رئیس هیأت دوومیدانی استان قم:

مدال‌های برون‌مرزی دوومیدانی قم در سال 98 افزایش خواهد یافت

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم گفت: با دوومیدانی‌کاران بسیار خوب و آماده‌ای که داریم مدال‌های برون‌مرزی این رشته در سال 98 افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علی رضایی  اظهار کرد: در اکثر مواد زیر مجموعه این رشته نفرات بسیار خوب و آماده‌ای داریم که تجربه چندین دوره حضور در میادین مهم داخلی و همچنین رقابت‌های شاخص برون‌مرزی و عضویت تیم‌های ملی را دارند، به همین دلیل نسبت به افزایش مدال‌های برون‌مرزی سال جدید امیدواریم.

وی ادامه داد: چهره‌های مستعدی که از رده‌های سنی پایه شناسایی شده و پله پله مدارج ترقی را طی کرده‌اند، اکنون به حدی از تجربه‌ رسیده‌اند که آماده درخشش در انتخابی‌ها و رقابت‌های قهرمانی کشور باشند و با موفقیت در این میادین عضو تیم‌های اعزامی به مسابقات برون‌مرزی شوند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم در ادامه به حضور خود در پیکارهای 2019 قهرمانی نوجوانان آسیا اشاره و بیان کرد: افتخار این را داشتم که با اعتماد فدراسیون دوومیدانی به عنوان مربی در خدمت ملی پوشان تیم ملی نوجوانان باشم و خوشبختانه در این دوره تیم ملی نتایج خوبی کسب کرد.

وی ابراز کرد: تیم ملی نوجوانان دوومیدانی ایران در سومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی کشور هنگ کنگ با حریفان خود به رقابت پرداخت و مجموعا پنج مدال شامل دو طلا، یک نقره و دو برنز کسب کرد، ضمن اینکه ملی‌پوشان ما موفق به شکستن یک رکورد آسیا، 6 رکورد ملی و کسب مقام ششم تیمی این دوره شدند.

رضایی با بیان اینکه عملکرد موفق ملی‌پوشان منجر به ثبت بهترین نتیجه دوره‌های مختلف برگزار شده مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شد، عنوان کرد: در این دوره محمدرضا رحمانی‌فر نشان طلای پرتاب دیسک، ارسلان قشقایی مدال طلای پرتاب وزنه، صادق صمیمی نقره پرتاب دیسک، سیده‌فاطمه‌سیما شادکام برنز دو هزار متر و سهند نوری برنز پرتاب چکش را به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه علی قاسم‌بابایی نیز نماینده قم در این دوره از رقابت‌ها بود، بیان کرد: این ملی‌پوش آینده‌دار ما تلاش بسیار خوبی داشت اما موفق به کسب مدال نشد، ولی قطعا تجربه حضور در این مسابقات برای وی بسیار ارزشمند است و شاهد افتخار آفرینی وی در میادین آتی خواهیم بود.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5854
کلیدواژه: دو ورزش مدال
اخبار مرتبط

نظرات شما