خدمات‌رسانی بیش از 30 گروه جهادی دانشگاه آزاد در مناطق سیل‌زده کشور

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: هم اکنون بیش از 30 گروه جهادی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل‌زده حضور دارند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، وحید شورابی دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مردم مناطق سیل‌زده گفت: از همان زمانی که موضوع سیل در برخی مناطق کشور مطرح شد دانشجویان و گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد با محوریت بسیج دانشجویی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در استان گلستان از همان ابتدا بیش از 300 دانشجو از واحدهای مختلف در کنار مردم سیل‌زده حاضر شدند و به سیل‌زدگان خدمات‌رسانی کردند.

شورابی تصریح کرد: در مناطق دیگر هم گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد هم اکنون مشغول به خدمات رسانی به مردم هستند 

وی تصریح کرد: 150 واحد دانشگاه آزاد اسلامی به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی از استان‌های خود به مناطق سیل‌زده اقدام کردند، در تهران هم بسیج دانشجویی با همکاری کمیته امداد به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مناطق هدف تعیین‌شده از سوی کمیته امداد اقدام کردند.

شورابی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد در مناطق سیل زده گفت: هم اکنون هم درحال اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هستیم. در روزهای آینده هم گروه‌های جهادی دامپزشکی را اعزام خواهیم کرد و تعداد محدودی نیز روانشناس برای رسیدگی به وضعیت روحی و روانی سیل‌زدگان به‌همراه گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده فرستاده می‌شوند.»

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هم اکنون بیش از 30 گروه جهادی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل‌زده حضور دارند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند و مسلما کار اصلی ما بعد از تخلیه آب و برای بازسازی منازل خواهد بود، از این‌رو با دانشگاه آزاد اسلامی هماهنگ کرده‌ایم تا در نیمه دوم فروردین و نیمه اول اردیبهشت‌ماه غیبت گروه‌های جهادی تا 10 روز موجه باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6055
اخبار مرتبط

نظرات شما