عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

اقدام ترامپ علیه سپاه از سوی ایران و هم‌پیمانانش بی‌جواب نخواهد ماند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ با تروریست معرفی کردن نهاد رسمی سپاه پاسداران انقلاب سلامی ایران اشتباه بزرگی را مرتکب شده است و این اقدام ترامپ از سوی ایران و هم‌پیمانانش بی‌جواب نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی  با اشاره به اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را رسماً در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد اظهار کرد: این حرکت هم مانند سایر اقدامات ترامپ کاملا نابخردانه و به دور از سیاست‌اندیشی است و آمریکا را متضرر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دونالد ترامپ با اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حال بازی با دُم شیر است افزود: ترامپ با تروریست معرفی کردن نهاد رسمی سپاه پاسداران انقلاب سلامی ایران اشتباه بزرگی را مرتکب شده است، این اقدام ترامپ از سوی ایران و هم‌پیمانانش بی‌جواب نخواهد ماند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز طی اقدامی متحدانه به منظور اعلام حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران در حالی که لباس سبز پاسداری بر تن کرده‌اند در جلسه مجلس شورای اسلامی حاضر شده‌اند.

امیرآبادی ادامه داد: امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی برای اعلام نظامیان آمریکا به عنوان گروه تروریستی را تهیه کرده‌اند و در حال پیگیری آن تا رسیدن به مرحله اجرا هستند.

وی تصریح کرد: یقیناً قرارگرفتن نیروهای نظامی آمریکا در لیست گروه‌های تروریستی از سوی ایران همکاری نیروهای مقاومت، حزب‌الله و سایر دوستان در منطقه را در پی خواهد داشت و به این صورت فشار قابل توجهی را می‌توان بر نظامیان آمریکا وارد ساخت.

ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز گذشته طی اقدامی معاندانه سپاه پاسداران را رسماً در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد که این حرکت از سوی مقامات و ارگان‌های مختلف در ایران و خارج از ایران تاکنون واکنش‌های معترضانه بسیاری را در پیش داشته است و مجلس شورای اسلامی ایران در صدد ایجاد راهی محکم برای مقابله با این اقدام آمریکا است.



انتهای پیام/
منبع:فارس
http://qomefarda.ir/6186
اخبار مرتبط

نظرات شما