مسئولیت تمام عواقب خطرناک اقدام سبکسرانه ترامپ بر عهده آمریکا است

نماینده مردم ابهر در مجلس گفت: ایالات متحده آمریکا از این لحظه مسئولیت تمام عواقب خطرناک اقدام ماجراجویانه و سبکسرانه خود را برعهده خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد عزیزی، نماینده مردم ابهر،‌ خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در محکومیت مواضع رئیس جمهور آمریکا در مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اقدام را محکوم کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و مردم انقلابی است.

وی افزود: نیرویی کاملا مردمی که در چهل سال گذشته علاوه بر دفاع تمام قد از آرمان های انقلاب و نیز وجب به وجب خاک مقدس میهن عزیزمان در عرصه‌هایی همچون عمران و آبادانی، خدمت رسانی به مستضعفان و محرومین، فرهنگی و ... نقش مهمی را ایفا کرده است.

نماینده مردم ابهر،‌ خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: شاید گمان نمی رفت سپاه پاسداران که نقش آن پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن می باشد مسئولیت های سنگین و رسالت خطیر این چنین بر عهده داشته باشد. بطوریکه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در این باره فرموده اند: «سپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلی انقلاب است، چرا که از بطن انقلاب روییده، رشد کرده و رو به کمال است.»

عزیزی ادامه داد: اینجانب به عنوان نماینده و خدمتگذار مردم شریف شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی  این اقدام غیر قانونی و خصمانه ایالت متحده آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی خارجی را که نقض آشکار حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل می است شدیدا محکوم کرده و اعلام می‌کنم با افتخار سپاهی هستم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایالات متحده آمریکا از این لحظه مسئولیت تمام عواقب خطرناک این اقدام ماجراجویانه و سبکسرانه  خود را برعهده خواهد داشت و ما نمایندگان مجلس ضمن تاکید بر این موضوع که سپاه پاسداران به عنوان رکن مقتدر دفاعی کشور است اعلام می‌داریم در سایه منویات و رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همه توطئه‌های دشمنان این نظام و دشمنان این مردم خنثی و بی اثر خواهد بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6253
اخبار مرتبط

نظرات شما