مردم، سپاه را جزئی از هویت کشور می‌دانند

نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم گفت: مردم ایران با وجود گرایش‌های گوناگون سیاسی، سپاه را جزئی از هویت کشور و موجب استقلال ایران می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به قرارگیری نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت آمریکا در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: دولت آمریکا از مشکلی رنج می‌برد و آن دریافت آمارهایی قدیمی از سوی دولتمردان این کشور درباره دیگر کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ایران امروز با ایران ۴۰ سال پیش قابل مقایسه نیست و ما در حوزه‌هایی همچون فولاد، پتروشیمی و برخی دیگر از صنایع جزء ۱۰ کشور اول دنیا هستیم؛ یعنی حتی اگر فروش نفت نیز کاهش یابد، امکان ندارد که ما زمین‌گیر شویم.

حسینی صدر در ادامه گفت: اگر مردم ما در انتخابات‌ گوناگون نظرات متفاوتی دارند و به کاندیداهای مختلف رای می‌دهند، اما درباره سپاه پاسداران اتفاق‌نظر دارند و آن را جزئی از هویت کشور می‌دانند که نیرویی توانمند و موجب استقلال کشور است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مردم ما از هر طیف و تفکری می‌دانند که بدون سپاه، کشور تکه تکه می‌شود، از این روست که دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی میان سپاه و آنان است.

نماینده ادوار مردم خوی در مجلس گفت: من خود شخصاً ممکن است مخالف بعضی مواضع برخی فرماندهان سپاه در امور داخلی کشور باشم، اما به هیچ عنوان نمی‌پذیرم به سپاه ضربه‌ای وارد شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم با ذکر این‌که اقدام دولت آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه موجب وحدت و یکپارچگی مردم ایران شد، خاطرنشان کرد: این اقدام آسیب آن‌چنانی به کشور نمی‌زند اما برای ملت ما مایه خیر و برکت است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6490
کلیدواژه: مردم سپاه کشور
اخبار مرتبط

نظرات شما