فروزنده: اقدام جاهلانه‌ ترامپ موجب محبوبیت، شکوفایی و رشد سپاه خواهد شد

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: اقدام احمقانه، بی‌خردانه و جاهلانه‌ ترامپ علیه سپاه باعث محبوبیت، شکوفایی و رشد سپاه خواهد شد و ان‌شاءالله سپاه با قدرت و پشتوانه مردمی کارش را ادامه می‌دهد و خار چشم دشمنان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، لطف‌الله فروزنده عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در رابطه با اقدام احمقانه امریکا علیه سپاه انقلاب اسلامی گفت: به هر حال آمریکا دشمن ملت ایران است و روحیه استکباری دارد و طبیعتا یکی از نهادهای مقدسی که محکم در مقابل امریکا ایستاده و توطئه‌های آنها را خنثی کرده همین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 

وی  افزود: آ‌مریکایی‌ها نسبت به سپاه کینه دارند و برای همین چنین اقدامی را انجام دادند، آنها احساس کردند با این کار می‌توانند سپاه را محدود کنند در حالی که سپاه یک نیروی  الهی است و پشتوانه مردمی دارد و در چهل سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است و واقعا همانطور که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود مردم ما با تمام وجود این مساله را در مورد سپاه درباره ایجاد امنیت، در خدمات‌رسانی و در کار عمرانی می‌بیبنند.

این استاد دانشگاه گفت: مسلما این اقدام ترامپ احمقانه، بی‌خردانه و جاهلانه‌ای بود باعث محبوبیت، شکوفایی و رشد سپاه خواهد شد. این کار ترامپ احمقانه بود ولی همیشه در  انقلاب اسلامی تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شود و انشاءالله سپاه با قدرت بیشتر و با پشتوانه مردمی به کارش ادامه خواهد داد و خار چشم دشمنان خواهد شد. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6583
اخبار مرتبط

نظرات شما