امنیت کشور مرهون مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است

نماینده مردم ابهر در مجلس گفت: امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام و بی ادعای امام زمان (عج) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد عزیزی نماینده مردم ابهر خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان عج اظهار داشت: وزارت اطلاعات از بدو تاسیس تاکنون کارنامه درخشانی از خود ارائه کرده است.

وی بابیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام و بی ادعای امام زمان عج است، افزود: اگر تلاش‌های این عزیزان نبود معلوم نبود کشور ما که از همه جهت مورد طمع دشمنان نظام قرار گرفته بود و معلوم نبود اکنون چه سرنوشتی داشت.

عزیزی توکل بر خدا و محور قرار دادن تکلیف دینی و انقلابی را از خصیصه‌های سربازان گمنام امام زمان دانست و اظهار داشت: آنچه تاکنون در راس امور وزارت اطلاعات بوده دفاع جانانه از نظام و انقلاب و کشور بوده و در این راستا هیچگونه توقعی به غیر از کسب رضای خداوند ندارند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: تنوع فعالیت‌های وزارت اطلاعات به گونه ای است که در هر عرصه ای که احساس شود خطری کشور و نظام را تهدید می کند، این وزارت حضور پیدا کرده و خدمات ارزنده ای در عرصه های امنیتی و اقتصادی ایجاد امنیت سرمایه گذاری جلوگیری از مفاسد اقتصادی و موارد دیگر داشته است.

نماینده مردم ابهر خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ولایت مداری و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را از ویژگیهای سربازان گمنام امام زمان بر شمرد و در پایان با تبریک این هفته ببه تمامی این سربازان آرزوی انجام موفقیت‌های روز افزون در انجام مأموریت‌های این وزارتخانه کرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6883
اخبار مرتبط

نظرات شما