نماینده آیت الله علوی بروجردی در کمک به سیل زدگان پلدختر:

حفظ کرامت سیل زدگان پلدختر همواره مورد تاکید است

نماینده آیت الله علوی بروجردی در کمک به سیل زدگان پلدختر با بیان اینکه حفظ کرامت سیل زدگان مورد تاکید است، گفت: معجزاتی در مناطق سیل زده وجود دارد که بی نظیر است، مردم لرستان و پلدختر نیازمند کرامت هستند و اصرای که داریم این است که کرامت حفظ شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سیل اخیر و کمک های مردمی، اظهار داشت: در کمک به سیل زدگان پلدختر نیز در این نشست گفت: آیت الله علوی بروجردی سه تیم در مناطق زلزله زده پلدختر تقسیم کرده که برنامه ریزی برای کمک رسانی انجام شده است.

 نماینده آیت الله علوی بروجردی در کمک به سیل زدگان پلدختربا بیان اینکه حفظ کرامت سیل زدگان مورد تاکید است، گفت: خانواده‌هایی در مناطق سیل زده حضور دارند که ماشین شاسی بلندشان را آب برده بود و محتاج غذا بودند.

موسوی افزود: معجزاتی در مناطق سیل زده وجود دارد که بی نظیر است، مردم لرستان و پلدختر نیازمند کرامت هستند و اصرای که داریم این است که کرامت حفظ شود، پخش غذا درب منزل مورد تاکید است و به آن‌ها گفته می‌شد که وظیفه ما است که به شما کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از روستاهای پلدختر سه عروسی در حال برگزاری بود و پس از اتمام عروسی سیل می‌آید و داماد 17 ساله و عروس 14 سال بود که به پشت بام می‌روند و همه زندگی آن‌ها را آب می‌برد و تنها دارایی آن‌ها لباس عروسی‌شان است.

وی با بیان اینکه حضور قمی‌ها در پلدختر بسیار چشم گیر است، عنوان کرد: هزینه‌هایی که انجام می‌دهیم شخصی و از طرف خودمان است و موضوعی که در مناطق سیل زده به خوبی مشهود است ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی است.

نماینده آیت الله علوی بروجردی در کمک به سیل زدگان پلدختر تصریح کرد: محمد خامه یار مسئول قرارگاه کمک‌های مردمی قم به دلیل فعالیت شدید به مدت دو روز به بیمارستان بستری شد و به دلیل اینکه ایشان جانباز هستند کار انتقال به بیمارستان با اورژانس انجام شد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7115
اخبار مرتبط

نظرات شما