محبوبیت روحانیون پس از ماجرای سیل چند برابر شده است

خبرگزاری «حوزه» نوشت: حجت الاسلام محسن محمدی در سومین اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، با بیان اینکه جوانان و روحانیون در پلدختر حماسه به پا کردند و متاسفانه پوشش رسانه ای به حد کافی نبود، افزود: پیش از این حوادث مردم به طلاب نگاهی منفی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نماینده تشکل مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور در پلدختر گفت: روحانیون در گام اول با حضور جهادی در مناطق حضور یافتند و از کانال ما 800 نفر و در مجموع 2 هزار نفر طلبه در این بازه زمانی 20 روز در لرستان به خدمت رسانی پرداختند.

حجت الاسلام  محمدی بیان کرد: در گام دوم کارها در توزیع اقلام نارضایتی هایی وجود دارد و به همین دلیل روحانیون نباید ورود جدی بکنند، بلکه طلاب باید در جبران خسارات و کارهای فرهنگی ورود پیدا کنند.

وی مطرح کرد: طلاب در اعیاد شعبانیه در خیابان های پلدختر مردم را به شعف آوردند و در گام دوم خدمات رسانی ها این فرصتی که برای طلاب ایجاد شده نباید از دست برود.

نماینده تشکل مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور در پلدختر خاطرنشان کرد: اگر به طلاب جوان باور کنیم می توان پلدختر به عنوان یک نمونه خروج از بحران در دنیا مطرح شود و تحقق این مهم در این است مدیران به این طلاب جوان اعتماد کنند.

حجت الاسلام  محمدی ابراز کرد: در حال حاضر اکثر ارگان ها کارها را در پلدختر رها کرده اند و لازم است در این شرایط طلاب در کنار مردم بمانند و گام دوم و سوم خدمات رسانی ها را که تا پایان تابستان ادامه دارد را طی کنند.

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7243
کلیدواژه: محبوبیت سیل مدیران
اخبار مرتبط

نظرات شما