رئیس دانشکده دین و رسانه صداوسیما مطرح کرد:

۲۰ اردیبهشت پایان‌ مهلت ثبت نام دانشکده دین و رسانه/ فارغ التحصیلی 500دانشجو از این دانشکده

رئیس دانشکده دین و رسانه صداوسیمای قم گفت: آخرین مهلت ثبت نام در آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه بیستم اردیبهشت ماه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علیرضا پویا ظهر امروز در نشست خبری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیما قم در سال ۹۸ گفت: دانشکده صدا و سیما قم در سال ۱۳۷۶ به عنوان زیر مجموعه سازمان صدا و سیما قم افتتاح شد و در حال حاضر از موقعیت ممتاز و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: اینکه دانشکده زیرمجموعه سازمان صدا و سیما است مزایایی را به همراه دارد، از یک سو بخشی از فارغ‌التحصیلان این دانشکده می‌توانند در صدا و سیما مشغول به فعالیت شوند و از سوی دیگر می‌توانند در مدت آموزش و تحصیل از سازمان به عنوان یک‌کارگاه آموزشی بهره‌مند گردند.

رئیس دانشکده دین و رسانه اظهار کرد: موضوع دین و رسانه از مباحث بین رشته‌ای در دنیا به شمار می رود و مختص به کشور ما نیست. دین و مذهب همواره در جهان مورد توجه صاحب نظران و حکومت‌ها بوده و هست، در جمهوری اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار است به طوری که هم در حکومت و هم در رسانه باید در راستای اهداف اسلامی حرکت کند که در قانون اساسی و نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری به وفور مشاهده می‌شود.

پویا تصریح کرد: دانشکده دین و رسانه در کشور منحصر به فرد است و به عبارتی در هیچ دانشکده‌ای معادل این دانشکده وجود ندارد و مضاف بر این به طور عمده دانشجویانش را از طلاب سطح۲ جذب می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: دانشکده دین و رسانه در سه رشته علوم ارتباطات  اجتماعی، ادبیات نمایشی و تولید سیما و با مجوز رسمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند و رشته فلسفه رسانه نیز در آینده ای نزدیک به این سه رشته اضافه خواهد شد.

عضو هیأت علمی دانشکده دین و رسانه عنوان کرد: در رشته علوم‌ ارتباطات اجتماعی ۱۰ نفر مرد و زن، در رشته ادبیات نمایشی ۱۰ نفر مرد و زن و در رشته تولید سیما ۱۰ نفر مرد پذیرفته خواهند شد، همچنین متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام به سایت دانشکده www.qomirib.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۰۴۴۵۰ تماس حاصل کنند.

 پویا در پایان‌ یادآور شد: مهلت ثبت نام تا بیستم اردیبهشت، زمان اخذ کارت ورود به جلسه در روزهای دوم و سوم تیر و تاریخ آزمون کتبی ششم شهریور ماه خواهد بود؛ از ابتدا تاکنون بالغ بر ۵۰۰ دانشجو از این دانشکده فارغ التحصیل شده و هم‌ اکنون نزدیک به ۱۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند.



انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/7309
اخبار مرتبط

نظرات شما