مسافران حداکثر چند دقیقه می‌توانند در مترو باشند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

رنوش نوبخت با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای کنترل بیشتر برای ارائه خدمات مناسب‌تر به مسافران و شهروندان اظهار کرد: از این پس برنامه‌ریزی شده تا نسبت به کنترل بلیط مسافران در ایستگاه‌های مترو اقدام شود.

وی افزود: بر همین اساس، تیم و گروهی آموزش‌دیده به صورت رندومی نسبت به رویت بلیط مسافران و شهروندان در ایستگاه‌های مترو اقدام می‌کنند و چنانچه مدت زمان حضور آن‌ها از ۱۰۷ دقیقه بیشتر باشد قاعدتاً آن‌ها به بیرون از مترو و برای تهیه بلیط مجدد هدایت می‌شوند.

نوبخت گفت: در تمام دنیا این کار انجام می‌شود و شرکت مترو تهران نیز بنا دارد این کار را به صورت منظم و البته با همکاری نیروی انتظامی مستقر در مترو انجام دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه اجرای این طرح می‌تواند در راستای خدمترسانی بیشتر به مسافران و شهروندان موثر باشد، گفت: دستورالعمل این طرح نیز آماده شده و هیچ ممنوعیتی برای اجرای این طرح وجود ندارد و کنترل بلیط مسافران می‌تواند برای ارائه خدمات به سایر مسافران دیگر موثر باشد و امیدواریم در این زمینه نیز شهروندان و مسافران با ماموران مترو همکاری و همراهی داشته باشند.


انتهای پیام/
منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/7441
اخبار مرتبط

نظرات شما