مسی خطاب به هواداران؛ الان وقت سوت زدن نبود

بارسلونا امشب به لطف درخشش لیونل مسی توانست با سه گل بر لیورپول غلبه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در شبی که لیورپول بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و چند فرصت خوب گلزنی را هم از دست داد، این بارسلونا بود که حرفه ای تر عمل کرد و با دو گل مسی و یک گل از سوارز توانست برنده از زمین خارج شود.

بارسا با این برد، گام بسیار بلندی به سمت فینال لیگ قهرمانان برداشت.

 

 

 

 

لیونل مسی که بی شک بهترین بازیکن زمین بود، در پایان بازی گفت:« ای کاش چهارمی را هم می زدیم؛ چون بهتر از 3-0 بود. پاس خوبی به دمبله دادم و توپ راحتی را در ثانیه پایانی گل نکرد. حیف شد. با این حال نتیجه پایانی خوب است. می دانیم که هیچ چیز تمام شده نیست و بازی در آنفیلد بسیار دشوار خواهد بود. لیورپول برای جبران به آب و اتش خواهد زد ولی در مجموع از این پیروزی خوشحال و راضی هستم.»

 

مسی ادامه داد:« دقایق زیادی تحت تاثیر بازی لیورپول بودیم و ریتم بسیار خوبی داشتند و از لحاط فیزیکی نیز عالی بودند. توپ در اختیار آنها بود و ما عادت به چنین بازی هایی نداریم که این باعث شد کمی دچار سختی شویم.»

 

شانس بالای صعود:« خوشبختانه لیورپول در نوکمپ گلزنی نکرد و بسته ماندن دروازه خیلی مهم بود. نیمه اول برتر بودیم ولی نیمه دوم لیورپول بهتر کار کرد با این حال آنها در مجموع موقعیت های زیادی نداشتند. واضح است که لیورپول دوست داشت حداقل یک گل بزند؛ چون همان یک گل به آنها در بازی برگشت کمک زیادی می کرد. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست.»

 

 

 

 

گلزنی روی ضربه کاشته:« توپ خیلی تماشایی وارد دروازه شد. هدفم گلزنی بود و خوش شانس بودم که توپ همان جایی رفت که می خواستم.»

 

سوت ها علیه کوتینیو:« در مقطع حساس فصل قرار داریم و باید باهم متحد باشیم. در ابتدای فصل هم گفتم که نیاز به اتحاد برای رسیدن به همه جام ها داریم. الان وقت مناسبی برای سوت زدن علیه کوتینیو نبود و باید از او حمایت شود. اگر موفقیتی به دست می آید، به لطف اتحاد است. بدرقه اینچنینی از کوتینیو زشت بود. نمی خواهم بگویم او خوب بازی کرد ولی شایسته اعتراض هم نبود.»

 

 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7564
اخبار مرتبط

نظرات شما