رئیس کمیته امداد در یادواره شهدای بازی دراز:

کار کمیته امداد دفاع از حریم انقلاب است/باید قله های فضای مجازی را از دشمن باز پس گرفته و در دست خود بگیریم

رئیس کمیته امداد با اشاره به دلیل دشمنی ها علیه کمیته امداد،گفت: سروکار کمیته امداد با مستضعفان است که بقای انقلاب به آنها بستگی دارد و اگر منافقان و دشمنان علیه کمیته امداد یقه پاره می کنند به خاطر این است که کار ما دفاع از نظام و حریم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در یادواره شهدای بازی دراز گفت: امروز بیشتر از هر چیزی به وحدت رویه در کشور نیاز داریم.

وی افزود: دشمن ما قابل اعتماد نیست و بی رحم و احمق است و آنها که دل در گرو ارتباط با غرب و گفتگو با آنها دارند نتیجه نگرفتند.

فتاح اظهار دشت: راه روشن است باید به اصل انقلاب برگردیم زیرل ما در مرحله پیروزی هستیم و یک پیروزی بزرگ در انتظار ملت است که از پیروزی های قبلی انقلاب بزرگتر است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به دلیل دشمنی ها علیه کمیته امداد توضیح داد: سروکار کمیته امداد با مستضعفان است که بقای انقلاب به آنها بستگی دارد و اگر منافقان و دشمنان علیه کمیته امداد یقه پاره می کنند به خاطر این است که کار ما دفاع از نظام و حریم انقلاب است.

فتاح افزود: نتیجه این نفرت پراکنی علیه کمیته امداد این شده که کمک های مردم در سال ۹۷ حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است.

وی در پایان با تاکید بر فضاسازیهای دشمن در فضای مجازی خاطرنشان کرد: باید قله های فضای مجازی را از دشمن باز پس گرفته و در دست خود بگیریم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7583
اخبار مرتبط

نظرات شما