16 مدیرعامل لیگ برتری در یک قاب!(عکس)

جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتری با مهدی تاج در شرایطی برگزار شد که فقط مدیران 6 باشگاه در آن حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،شب گذشته مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در گفت و گوی تلفنی که با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما و محمدحسین میثاقی داشت اعلام کرد روز شنبه جلسه ای با 16 مدیرعامل باشگاه های لیگ برتری برگزار کرده که طی آن درباره مسائل مختلف فوتبال بحث و تبادل نظر شده است. رییس فدراسیون در شرایطی اعلام کرد هر 16 مدیرعامل لیگ برتری در این جلسه حاضر بودند که شواهد نشان می دهد تعداد مدیران حاضر در این جلسه به نصف تیم های لیگ برتری نیز نرسیده است!


در این جلسه که با حضور سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برگزار شد، مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس، سایپا، پدیده مشهد، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و پیکان تهران حضور پیدا کردند و مدیران 10 باشگاه غایب بودند. در این شرایط مهدی تاج اما اعلام کرد همه مدیران حضور یافتند که این گفته نادرست است. از این رو سایت فدراسیون فوتبال نیز روز گذشته عکسی از این جلسه منتشر کرد که کاملا نشان می دهد مدیران زیادی غایب بودند.


محوریت جلسه دیروز درباره موضوع ورود VAR به فوتبال ایران بود؛ اتفاقی که از مدت ها قبل به خواسته اکثریت فعالان در حوزه فوتبال تبدیل شده است. در این خصوص فدراسیون فوتبال تلاش هایی برای استفاده از این تکنولوژی انجام داده و در جلسه دیروز نیز مسائل مهمی با مدیران عامل 6 باشگاه لیگ برتری به بحث گذاشته شد.


در این جلسه البته پیرامون مشکلات اقتصادی فوتبال که این روزها گریبان اکثر تیم های لیگ برتری را گرفته نیز بحث و تبادل نظر شد تا شاید راهکاری برای ادامه مسیر مشخص شود.

 

جلسه تاج با مدیران باشگاه های لیگ برتر



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7734
اخبار مرتبط

نظرات شما